Якими Ви бачите перспективи ринку натуральної косметики в Україні? Наскільки зараз ця ніша ринку заповнена? Яка Ваша роль в її розвитку?
Кожна людина прагне до натуральності. Люди стають більш освіченими, вони все більше і частіше звертають увагу на продукти, які вибирають. І ця тенденція буде зберігатися та рости. Ніша натуральної косметики далеко не заповнена, я б сказала, що натуральна косметика робить тільки перші, хоча вже досить впевнені кроки на території України.
STENDERS працює в Україні починаючи з 2005 року. На сьогоднішній момент в Україні діє 9 магазинів, які радують українських жінок натуральними косметичними продуктами. Згідно з нашими планами в 2015 році продукцію STENDERS можна буде купити не менш ніж в 25-ти магазинах в Україні. Хотілося б відзначити, що крім продукції, представленої в роздрібних мережах магазинів STENDERS, ми виробляємо ще лінійку професійних СПА продуктів для СПА-салонів і салонів краси, в якій представлені масажні масла, продукти ароматерапії та інше. І цей напрямок ми також активно починаємо розвивати. Крім того, вже в цьому році ми плануємо запустити в Україні інтернет-магазин, за допомогою якого зможемо бути доступні для покупців в самих різних точках вашої великої та чудової країни.
Властива чи Вашому бізнесу сезонність і як вона проявляється?
Вишукані і зі смаком оформлені подарунки завжди були і залишаються тією частиною нашого асортименту, що надає сезонності нашому бізнесу. В Весняні та Різдвяні свята магазини STENDERS пропонують покупцям ретельно підібрані і унікально оформлені продукти для близьких та коханих. Однак, ми все-таки позиціонуємо себе як виробник косметики для обличчя та тіла для щоденного використання. В минулому році наш асортимент поповниться лінією Органічної косметики для обличчя, а також - ще тридцятьма новими продуктами. Тому на сьогоднішній день ми з упевненістю можемо говорити, що в наших магазинах покупці знайдуть продукти, здатні задовольнити щоденні потреби по догляду за своєю шкірою.
Хто є цільовою аудиторією магазинів STENDERS?
Вона - емоційний романтик і водночас мудра жінка. Вона стежить за модою, і в той же час їй притаманний власний, неповторний стиль. Їй 25 - 50, вона піклується про свою красу і цікавиться всім природним. Вона готова витрачати час і гроші на відпочинок, а також на догляд за обличчям і тілом.
Які фактори сприяють розвитку Вашої мережі на українському ринку?
По-перше, це наші абсолютно особливі продукти, натхненні самою природою. В наших продуктах ми використовуємо натуральні інгредієнти, які кожен день і з особливою турботою будуть доглядати за Вашою шкірою, а також радувати в особливі моменти. Це не просто продукти, це почуття, відчуття, емоції, які ми хочемо подарувати нашим покупцям. По-друге, абсолютно особлива атмосфера, яку покупець відчує, зайшовши в наш магазин. По-третє, високий стандарт обслуговування в наших магазинах, який ми вдосконалюємо протягом ось вже 11 років. Це цілий комплекс ретельно опрацьованих і практично невидимих інструментів, який дозволяє покупцеві відчувати себе в нашому магазині як в гостях у привітних господарів. І, нарешті, STENDERS - це компанія, що динамічно розвивається, не стоїть на місці і щороку пропонує своїм покупцям цілий спектр нових продуктів для задоволення різних потреб по догляду за обличчям і тілом. У 2011 році ми випустили 38 нових продуктів, які ще більше підсилили популярність нашого бренду. Нашим Партнерам, які вибирають співробітництво по франшизі зі STENDERS, ми пропонуємо готову бізнес-модель, що включає в себе повний спектр послуг підтримки - вибір торгового місця, відбір і навчання персоналу, маркетингові ідеї та матеріали. Наші Партнери працюють вже у 20 країнах світу, і географія поширюється від країн Скандинавії до Саудівської Аравії, Японії та Китаю.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...