Як на ринку салонів весільних та вечірніх суконь проявляється сезонність?
Сезон на весільні сукні розпочинається 15 січня та триває до 1 вересня. Потім продажі йдуть на спад. Що стосується вечірніх суконь, то тут можна виділити два періоди зростання активності покупців: перед Новим Роком та напередодні випускних балів.
Які місяці є найсприятливішими для відкриття салону?
Відкривати нові магазини ми рекомендуємо перед випускними вечорами, тобто до кінця березня. Та найоптимальнішим є той варіант, коли салон розпочинає свою роботу одразу після різдвяних свят. Саме тоді наречені починають відвідувати магазини у пошуках сукні, яку куплять трохи пізніше.
Яку рекламу вважаєте найефективнішою для цього бізнесу?
Зі свого досвіду можу впевнено сказати, що найкраща реклама у нашій справі – це мережа Інтернет. Саме там наша цільова аудиторія розпочинає пошуки підходящої сукні. Тому своїм франчайзі ми ще задовго до відкриття салону рекомендуємо створити власний сайт та добре розрекламувати його через інші сайти та соціальні мережі.
Яку рекламну підтримку ви надаєте своїм партнерам як франчайзер?
Компанія забезпечує загальнонаціональну підтримку бренду: просуваємо торговельну марку в Інтернеті, проводимо покази, знімаємо відео ролики тощо. Так, завдяки активному промуванню бренду Slanovskiy через мережу Інтернет, за гаслами "весільна сукня" та "свадебное платье" наш сайт стабільно знаходиться у першій десятці.
Що спонукало компанію почати використовувати для роботи салонів планшети?
Зараз ніхто крім нас цього не робить, а новинки завжди кидаються у вічі. Каталог на планшеті має свої вигоди як для кінцевого споживача, так і для власника магазину. Звичайний промокаталог має досить обмежені можливості для перегляду, тоді як , використовуючи планшет, можна максимально приблизити та добре роздивитися навіть найдрібніші деталі. Крім того, періодично ми знімаємо деякі сукні з виробництва. Одразу видалити позицію з паперового каталогу – не так легко, тому про те, які сукні є в наявності, знає лише продавець. З планшетним каталогом все набагато простіше.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс