У FitCurves - всеукраїнська партнерська програма

Вівторок
12.06.2012
В її рамках мережа фітнес-клубів співпрацює з такими брендами, як WATSONS, Біла Ромашка та Аляска
 

На початку 2012 року компанія FitCurves розпочала загальнонаціональну партнерську програму зі співпраці з великими торговельними мережами. Проект залучення широких верств населення до здорового способу життя через спеціальні акційні пропозиції стартував 3 травня всеукраїнською акцією з компанією WATSONS, згодом аналогічна акція відбулася з мережею фарммаркетів "Біла ромашка". "На сьогодні акції з компанією WATSONS та мережею фарммаркетів "Біла ромашка" проходять в більш ніж 40 містах України, - розповідає директор з маркетингу компанії FitCurves Влад Сила. - Мета партнерської програми у 2012 році - допомогти просуванню товарів для жінок, які стимулюють здоровий спосіб життя". Разом з тим у першому півріччі 2012 року FitCurves провела низку партнерських акцій з ТМ "Аляска" та ТМ "Жменька". На сьогодні компанія розглядає можливість партнерського проекту з торгівельною мережею ФУРШЕТ.

Крім реалізації маркетингово-партнерських програм, компанія також активно займається соціальними та благодійними проектами. В цьому році стартував проект під назвою "Повірити знову", направлений на допомогу жінкам, котрі відбувають покарання у виправних колоніях. Учасники проекту, сертифіковані спеціалісти з фітнесу та коучінгу, протягом року відвідуватимуть жіночі колонії України з майстер-класами з FitCurves&Zumba (поєднання фітнесу та латиноамериканських танців) і тренінгами особистісного росту. На сьогодні участь в проекті бере близько 1300 жінок, що відбувають покарання у виправних колоніях. Завдяки іншій соціальній акції, організованій з метою підтримки дітей-сиріт та малозабезпечених сімей, під назвою "Подаруй любов" допомогу отримали вже 1,5 тис. осіб. "Мережа фітнес-клубів FitCurves - це не просто комерційний проект, а, перш за все, соціально направлений бізнес, - стверджує голова Спільноти FitCurves в Україні та Росії Світлана Співакова. - Участь у різноманітних соціальних та благодійних проектах вивела компанію за межі мережі".

Влітку цього року компанія займеться підготовкою відкриттів 30 нових клубів FitCurves в Україні та 40 в Росії. Тільки в червні місяці нові заклади з'являться в Москві, Санкт-Петербурзі, Барнаулі та Волгограді. Також протягом літа компанія реалізує танцювальний оздоровчий проект "ГосподаRкаPARTY" (безкоштовний фітнес для домогосподарок під відкритим небом) та проведе декілька маркетингових акцій для клієнток клубів.

На сьогоднішні мережа FitCurves представлена 120 клубами в 45 містах Україні та 30 клубами в 16 містах Росії. "До кінця 2012 року партнери, які вже придбали франшизу в Росії, відкриють в країні ще 60 клубів, - розповідає директор з розвитку компанії FitCurves Наталія Нішкевич. - Такий швидкий розвиток мережі на російському ринку дозволяє компанії поставити перед собою масштабну мету – відкриття 600 клубів за найближчі 5 років". В наступному півріччі FitCurves має намір відкрити 30 фітнес-клубів в Україні, близько 70 в Росії, та 5 в Білорусії. Пріоритетними для нових відкриттів компанія вважає міста з кількістю населення від 50 тис. чоловік.