Як собівартість рекламних послуг відрізняється від ринкової ціни, пропонованої клієнту?
Рекламний бізнес - це бізнес зв'язків. Тут не існує такого поняття, як собівартість рекламних послуг, є лише собівартість зв'язків. Наприклад, перед агенцією стоїть завдання розмістити фото клієнта на обкладинці популярного бізнес-видання. Нехай офіційно ціна обкладинки становить $ 10 тис. Якщо я знайомий з головним редактором журналу, я домовлюся з ним за $ 5 тис., якщо в хороших відносинах з власником - отримую цю обкладинку даром.
Як формується клієнтська база рекламної агенції?
Спочатку ви шукаєте клієнта, а потім він знайде агенцію сам. Адже жоден бізнес не може існувати без реклами. В період економічної кризи багато компаній відмовилися інвестувати в свою рекламу, і це тільки погіршило їх становище на ринку. Через необізнаність громадськості закривалися цілі іпотечні містечка і заводи.
Як відрізняються послуги рекламних агенцій та власників рекламних носіїв?
І ті, й інші, завжди тісно співпрацюють, але якщо перші займаються пошуком об'єктів для розміщення реклами, то другі ними володіють. І це стосується не тільки зовнішньої, реклами в ефірі, на бігбордах, відеобордах і в транспорті. Так, наприклад підприємство "Київмлин", яке здає в оренду велику рекламну площу на вулиці Набережно-Хрещатицькій в Києві, теж власник рекламного носія. Сьогодні це набагато вигідніше, адже в такому випадку не потрібно займатися пошуком клієнтів самостійно. Рекламісти самі їх до Вас приведуть.
читати статті

У 2015 році компанія планує відкрити нові офіси в США, Великобританії, Південній Африці та Австралії
Компанія СтройСад пропонує франчайзі бізнес під ключ на базі магазину будівельного інструменту та обладнання
Розібратися у юридичних тонкощах захисту бренду нам допоможе Альона Яремчук
Наприкінці квітня у столиці Чехії відбулася Міжнародна франчайзингова виставка
Про те, як повинен вести себе бізнесмен, що не в змозі виплачувати кредит, розповів провідний юрист ЮФ "Лекснавігатор" Едуард Хмиров.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Как правильно создать сайт для нового бизнеса?
Интересно получилось
CK-STANDART - франшиза, что востребована временем
CK-STANDART - франшиза, что востребована временем - да лохотрон это все!!! Моя оценка этой франшизы по...
Мобильные приложения с AppGlobal
Франшиза в полном понимании этого слова - договор, предполагающий передачу не только модели...
Мобильные приложения с AppGlobal
Почему эту франшизу нельзя найти на сайте Роспатент? Ведь это обязательная процедура!