Сьогодні для вітчизняного бізнесу настав період аналізу "уроків кризи". Багато бізнес-структур переглянуло підходи до ведення господарсько-економічної діяльності. Особливо чітко тенденції "консервації" ризикових інвестиційних проектів та фокусування уваги на підвищення результативності поточних простежуються в малому і середньому бізнесі - індикаторі економіки країни. Це виражається в зниженні ділової активності та скороченні обсягів залучення господарюючими суб'єктами кредитних коштів. У сформованих керівництвом ПриватБанку умовах, з метою досягнення оптимального співвідношення "доходи/ризик", прийнято рішення про зміну політики залучення клієнтів корпоративного сектора - охопленні нових перспективних цільових груп і сегментів бізнес-галузей. В результаті проведеного дослідження ринку визначені найбільш перспективні галузеві напрями, одним з яких, безсумнівно, є франчайзинг. Головною перевагою розвитку бізнесу через покупку франшиз відомих брендів є зменшення операційних ризиків шляхом отримання готової бізнес-моделі, яка успішно працює на ринку не один рік. Як показує практика, лише 10% з франчайзингових проектів не досягають успіху. Слід зазначити, що в більшості випадків причиною невдачі є неправильний підхід до менеджменту і небажання слідувати всім рекомендаціям компаній-франчайзерів.
Таким чином, в умовах незвичайної економічної ситуації в країні, франчайзинг - це оптимальний варіант інвестування і зниження ризиків напрямків діяльності для представників малого та середнього бізнесу. Безумовно, для цього потрібні капіталовкладення, і, найчастіше, чималі. Багато підприємців або не мають достатньо власних коштів або не бажають вкладати тільки свої заощадження в проект. Відчутною підмогою в даному питанні могли б стати банківські кредити, але, на жаль, більшість фінансових структур, які змогли залишитися на плаву за період 2008-2012 рр., суттєво знизили активність кредитування корпоративного сектора. Проаналізувавши поточні потреби ринку, його потенціал і перспективи, ПриватБанк активно приступив до розробки пакету пропозицій і послуг для потенційних клієнтів - бізнесменів, що працюють або бажають працювати в Україні на умовах франчайзингу. На сьогоднішній день в пілотному режимі реалізується комплексна програма, що дозволяє профінансувати повний цикл вартості франчайзингового проекту, що містить в собі ряд різноманітних пропозицій "на всі випадки життя". За фактом проведення пілотних угод, готовий до вживання пакет продуктів і послуг для ринку франчайзингу буде введений в "серійне виробництво" і стане доступний підприємцям усіх регіонів країни.
читати статті

У 2015 році компанія планує відкрити нові офіси в США, Великобританії, Південній Африці та Австралії
Компанія СтройСад пропонує франчайзі бізнес під ключ на базі магазину будівельного інструменту та обладнання
Розібратися у юридичних тонкощах захисту бренду нам допоможе Альона Яремчук
Наприкінці квітня у столиці Чехії відбулася Міжнародна франчайзингова виставка
Про те, як повинен вести себе бізнесмен, що не в змозі виплачувати кредит, розповів провідний юрист ЮФ "Лекснавігатор" Едуард Хмиров.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Как правильно создать сайт для нового бизнеса?
Интересно получилось
CK-STANDART - франшиза, что востребована временем
CK-STANDART - франшиза, что востребована временем - да лохотрон это все!!! Моя оценка этой франшизы по...
Мобильные приложения с AppGlobal
Франшиза в полном понимании этого слова - договор, предполагающий передачу не только модели...
Мобильные приложения с AppGlobal
Почему эту франшизу нельзя найти на сайте Роспатент? Ведь это обязательная процедура!