Як відрізняється популярність чаю у мультистіККах за регіонами?
Оскільки в нас ще немає налагодженої дистрибюторської мережі у всіх обласних центрах, провести такий аналіз доволі складно. Головний фактор, який впливає на популярність продукції - це активність дистрибьютора. Був, приміром, один випадок, коли наш партнер закупив велику партію чаю, а за рік продав всього 100 стіків. Щодо споживача, то він охоче купує чайну продукцію одразу після того, як вона з'являється на прилавку. На заправках, з якими ми співпрацюємо, спостерігається наступна тенденція: часом люди приїжджають на АЗС просто для того, щоб попити чаю, а не заправитись.
Як змінюється динаміка продажів протягом року?
Поки що ми не можемо говорити про таке явище, як сезонність, адже щомісяця нашими партнерами стають 30-40 нових клієнтів. Тобто, спостерігається постійний ріст продажів.
Яка частка вітчизняного ринку чаю припадає на продукцію у мультистіККах?
На сьогодні в Києві та київській області, в сегменті HoReCa, частка нашої продукції становить 16%. Це при тому, що даний ринок представлений 3740 точками. Але й це ще не межа. У нас вже є попередньо підписані угоди про партнерство на 2013 рік. Так от, згідно з цими документами, до цього часу ми повинні збільшити виробництво в 32 рази.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...