Яка ортопедична продукція користується найбільшою популярністю в українського покупця?
Наразі, виділити якусь окрему категорію товару для здорового сну, чи то ортопедичні матраци, чи подушки, чи ліжка, не можливо. Зазвичай, споживачі, що вирішили придбати собі ортопедичну продукцію, є досить обізнаними в цій справі. Вони знають, що товари для здорового сну доцільніше купувати комплексно. Наприклад, ортопедичний матрац може втратити свої ортопедичні властивості, якщо буде розташований на неправильній поверхні. Ось чому краще одразу купити для нього й ортопедичний каркас - ліжко. Зрештою, це не лише якісніше, а й вигідніше, адже правильна експлуатація ортопедичних товарів забезпечує їм довше «життя». Тому ми заохочуємо покупців «ВЕНЕТО» обирати товари для здорового сну у комплексі. Так, ми часто проводимо акції, що дозволяють придбати або виграти другу одиницю товару.
Як змінюється динаміка продажів протягом року?
Як і в будь-якому іншому бізнесі, після новорічних свят кількість покупок ортопедичної продукції дещо зменшується. Але, як я вже й казав, це стосується всіх видів бізнесу. Найбільш активний час – це період з кінця літа до початку осені. Обумовлюється це різними факторами. Окремий сегмент людей, що будували собі приватні будинки, з приходом осені вже закінчив будівництво і перейшов до покупок товарів в оселю. Інші вирішують забезпечити собі приємну зиму. А хтось, не витративши збережені на відпустку гроші, вирішує побалувати себе відпочинком вдома, який доступний кожного дня. Мотивація кожного покупця є різною, і час, коли він вирішує змінити свій сон на краще – теж. Тому, ми, компанія «ВЕНЕТО», намагаємось підходити до кожного клієнта індивідуально. Це й дає нам змогу не відчувати різких коливань попиту.
Наскільки добре заповнений на сьогодні український ринок ортопедичних товарів? Які його головні тенденції?
За останні роки в Україні розширився ринок товарів для здорового сну. І, на мою думку, це є добре. Адже, якщо з’являються нові точки продажу ортопедичної продукції, на неї є попит. Найголовнішим для нас в цьому є те, що українські споживачі почали більш уважно ставитися до свого здоров’я. Споживачі прийшли до розуміння, що гарний ранок починається з гарного сну. А саме на забезпечення здорового сну і спрямована діяльність всієї компанії «ВЕНЕТО».
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...