Яким чином відбувається відбір дизайнерів для створення експериментальних колекцій, які щосезону презентуються разом з колекціями постійних дизайнерів?
У цьому процесі ми керуємось трьома головними критеріями. По-перше, ми відслідковуємо постійність дизайнера. Тобто, автором експериментальної колекції не може стати просто людина з цікавми думками: дизайнер повинен мати у своєму минулому як мінімум 5-6 колекцій, з допомогою яких можна визначити його "почерк". По-друге, обрані моделі повинні підходити для виконання на виробництві. Третім же критерієм відбору одягу є його комерційна успішність, яка визначається нашою господарською радою.
Чи може франчайзі компанії якимось чином брати участь у формуванні колекцій на наступний сезон, висловлювати свої побажання, тощо?
Ми щоразу запрошуємо наших франчайзі на Fashion Week, де разом розглядаємо деякі колекції, потім в нього є можливість ознайомитися з одягом українських дизайнерів в Інтернеті. Після чого в шоу-румі проходить фактичний відбір моделей, які будуть задіяні в колекції наступного сезону. Тобто ми прислухаємося до думки франчайзі, але остаточне рішення - за нами. Адже, буває, існують певні виробничі моменти, які унеможливлюють пошиття цієї чи іншої колекції, а партнерові про це невідомо.
Чи відрізняються якимось чином преференції Ваших клієнтів в Донецьку, Одесі, Дніпропетровську та Львові?
Так, вибір клієнтів дещо відрізняється за містами. Характерні так звані "ранні" та "запізнілі" реакції: коли колекція продається в одному місті, але не користується попитом в іншому. Потім проходить якийсь час і ситуація змінюється з точністю до навпаки.
Розмовляла Тетяна Малиняк
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс