Як дизайн точок з продажу біжутерії впливає на успішність цього бізнесу? І чи впливає взагалі?
З нашої практики, успішність бізнесу напряму залежить від дизайну торговельної точки. В першу чергу, дизайн повинен відображати філософію бренду, з якою компанія вийшла на ринок, і яку намагається донести покупцеві. Розробляючи дизайн торговельних точок BOHEMIAN, ми намагалися донести до клієнта унікальність та витонченість нашого бренду, підкреслити його вишуканість та всі переваги кришталю.
Яка схема розташування продукції на прилавку сприяє кращому сприйняттю товару зі сторони покупця?
В процесі викладки товару нашої компанії ми використовуємо три головні принципи: міри (вітрини не повинні бути перевантаженими колекціями), індивідуальності колекцій (кожна колекція представлена в окремій вітрині, але вони гармонічно пов'язані між собою, та золотого перетину (як правило, виділяється основний та дорогий об'єкт, а решту прикрас на вітрині доповнюють та підкреслюють його, тим самим формуючи вишуканий сюжет вітрини). Кожна вітрина - це картина, яка, відповідно, потребує творчого та індивідуального підходу.
Яким повинен бути оптимальний асортимент торговельної точки з продажу біжутерії, щоб сприяти максимізації прибутків?
Найоптимальнішим є варіант, коли в точці представлені всі цінові ніші та вікові категорії. Так, наприклад, асортимент ТМ BOHEMIAN представлений сьогодні 5 напрямами, які заповняють 5 цінових ніш та охоплюють 5 вікових груп: BOHEMIAN ELITE, BOHEMIAN STEEL, BOHEMIAN Crystal, BOHEMIAN CHARMS, BOHEMIAN BABY. Проте в майбутньому ми маємо намір розширити асортимент новими цікавими напрямками.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...