Які масажна продукція користується найбільшою популярністю серед клієнтів?
Всі товари користуються хорошим попитом, адже у кожному з них є своя родзинка. Звісно, найпопулярнішим є масажне ліжко, оскільки воно - як міні-санаторій, який можна помістити вдома, в офісі або клініці. Зараз досить багато компаній купує обладнання Nuga Best в офіси для своїх працівників. Загалом популярність обладнання зумовлена тим ефектом, який дає поєднання двох методів впливу: сучасної медицини (інфрачервоні промені) та східної (акупунктура).
Які фактори впливають на окупність бізнесу?
Окупність головним чином залежить від відчуття відвідувачами гострої потреби мати обладнання в себе вдома, адже лише за умови регулярного використання можна отримати найкращі результати. Велику роль у веденні бізнесу відіграє компетентність персоналу, спеціально підготовленого до роботи з клієнтами. В наших салонах відвідувачам приділяється дуже багато уваги: співробітники намагаються запам'ятати кожного клієнта та звертатися до нього по імені. Людям це дуже подобається.
Як у цьому бізнесі простежується сезонність?
Обладнання однаково добре продається в будь-яку пору року. Звісно, існує продукція, яка за рахунок своїх зігріваючих властивостей більш популярна в холодну пору року, тоді, як обладнання, призначене для схуднення, активніше купують влітку в передпляжний сезон.
Коли краще відкривати салон?
Так вже склалося, що будь-який бізнес краще розпочинати у вересні. Те ж саме і в нашій справі. Люди приходять до нас в основному з хронічними хворобами, а їх загострення, як відомо, проявляються навесні та восени. Тому, франчайзі, який відкриє свій салон в прохолодну пору року лише виграє на цьому.
Яка відвідуваність салонів Nuga Best?
Кожного дня один салон відвідує близько 250-300 людей. Це в основному постійні клієнти, серед яких може бути 10-25 нових. Варто зауважити, що 70% відвідувачів мають вдома один із продуктів.
Які прибутки отримує середньостатистичний салон Nuga Best?
Озвучити таку цифру досить складно, оскільки майже всі продажі зосереджуються на акційному періоді. Щосезонно ми робимо ту чи іншу акцію, яка передбачає значні знижки на продукцію або можливість отримати у разі покупки якийсь подарунок. Люди з нетерпінням чекають на знижки, тому кількість клієнтів в цей період значно збільшується.
Розмовляла Тетяна Малиняк
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?