Як змінюються продажі вікон та дверей відповідно до сезону?
Пік продажів припадає на кінець літа та початок осені, тобто на серпень, вересень та жовтень, а найбільший спад - на січень та лютий. Проте наслідків сезонності можна уникнути. Все залежить від професіоналізму компанії. Програма стимулювання продажів в зимовий період, робота маркетингу та позиціонування можуть зробити фінансові перепади практично непомітними.
Яка категорія складає переважну частку покупців вікон та дверей?
Переважну частку приватних покупців вікон та дверей складають сімейні люди віком 35-45 років. Такі покупці мають потребу і можливість в облаштуванні власних домівок, яке неможливе без сучасних вікон. Оскільки ми працюємо в усіх регіонах України, то можемо поділитися специфікою попиту на Сході та Заході. Так, на індустріальному, урбанізованому Сході 80% замовлень складають звичайні прямокутні білі вікна для типових квартир в багатоповерхівках, а на Заході з маленькими містечками і колоритними селами навпаки – більшим попитом (70% покупців) користуються вікна нестандартних кольорів, форм і розмірів.
Яким попитом користуються послуги монтажу?
Покупці вікон СтеклоПЛАСТ мають можливість придбати вікна без послуг монтажу, але 95% приватних замовників цією послугою користуються. Ми пропонуємо замовнику декілька видів монтажних робіт. По-перше, це стандартний монтаж і vip-монтаж (парагідроізоляційний). А в зимовий період, починаючи з 2011 року, ще і «теплий монтаж», завдяки якому нівелюється вплив обставин на якість монтажних робіт. Всі три види монтажних робіт виконуються згідно ДСТУ.
Розмовляла Тетяна Малиняк
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...