Чи впливає на успішність бізнесу під ТМ "Провокація" місяць відкриття магазину?
Оскільки перший заклад в Україні почав працювати лише на початку літа, я не можу зробити таких висновків стосовно нашої держави. Але, як на те вказує російська статистика, якщо відкривати магазин торгової марки "Провокація" в листопаді або грудні, він повністю окупиться вже до настання Нового Року. В період перед наближенням свят в компанії найвищий рівень продажів, адже футболку або толстовку з оригінальним написом купують з задоволенням і в якості подарунку. Влітку продукція також дуже добре розкуповується. В цю пору року спостерігається високий попит на футболки. Дещо гірші місяці стовно продажів – це вересень та жовтень. Проте, все ж суттєвої зміни щодо окупності бізнесу франчайзі в звязку з цим не відчує. В середньому, вкладення повертаються інвестору вже за перші 2-5 місяців роботи.
Якій продукції український покупець віддає найбільшу перевагу?
Найбільшою популярністю користуються футболки. Саме вони становлять основну частину експресивного ассортименту компанії, і найкраще продаються. Дещо рідше покупці віддають перевагу білизні та аксесуарам. Останнім часом також активізувався новий напрям - толстовки. На сьогодні він представлений вже шістьма моделями. А взагалі - робота щодо розширення асортименту ведеться компанією беззупинно. .
Які вікові категорії населення охочіше купують продукцію ТМ "Провокація"?
Вік любителей "Провокації" - від 12 до 60 років, адже наш бренд нікого не залишає байдужим. За статистикою, люди віком за 40 років здіснюють близько 25% від загальної кількості продажів. Але, звісно, особливо великою популярністю бренд користується серед молоді. Крім того, продукцію «Провокації» полюбляють школярі, які побачивши стильні написи та нестандартні зображення на одязі, майже вмовляють своїх батьків здійснити ту чи іншу покупку.
Розмовляла Тетяна Малиняк
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс