В якому стані сьогодні знаходиться ринок дошкільної освіти?
Я б сказала, у дошкільному! Цей ринок існує вже 10 років, але все ще виглядає як маленька дитина, яка не розуміє, що їй насправді потрібно. Освітніх центрів багато, багато методик, багато барвистих пропозицій. Ось тільки є два "але". Перше - система дошкільних центрів освіти нерівномірно розподілена по нашій країні. В одних районах Україні їх багато, в інших про методики та центрах дошкільного виховання дітей чули як про щось далеке та недоступне. Друге - величезна різниця в якості. Адже не секрет, що багато центрів не використовує професіональні системи та методики. Справа в тому, що бізнес, пов'язаний з вихованням дітей, довгий час взагалі не розглядався як вартісна підприємницька діяльність. А коли зрозуміли, що це прекрасне і гідне заняття може ще й приносити прибуток - розпочався своєрідний бум. Щоправда, тільки в містах-флагманах. Це і спричинило "перекоси" у столиці та великих містах, на шкоду іншим обласним центрам.
Тим не менше, батьки все більше замислюються над тим, що дітям потрібно дати найкращу путівку в життя. І що цікаво - такий інтерес проявляють не тільки жителі великих міст. Ця динаміка явно свідчить про те, що ситуація почала вирівнюватися. Додатковим інтересом для бізнесменів є ще й порівняно малі стартові витрати і, відповідно, ризики.
Як швидко підприємцеві окупається програма “Життя в долонях”?
Швидко. Щоб вийти на окупність потрібен рік. Після ще 2-х років інвестор повністю повертає собі свої вкладення. Ми надаємо інвесторам всебічну підтримку: підказуємо, де краще розташувати центр, навчаємо персонал, контролюємо процес ремонту та меблювання. Все це гарантує успіх проекту і прискорює окупність академій.
В чому різниця між купівлею програми “Життя в долонях”?
Найголовніша відмінність в тому, що "Перша Дитяча Академія" - це бізнес під ключ, з усім супутнім супроводом, а "Життя в долонях" - лише розвиваюча програма. Купуючи бізнес повністю, підприємець автоматично отримуєте унікальну програму "Життя в долонях", повний набір обладнання і наш повноцінний супровід. Супровід включає в себе навчання педагогічного складу та адміністрації. Крім того, ми надаємо франчайзі маркетингову підтримку. Тобто ми з нуля ставимо бізнес і "ведемо" його до моменту становлення на твердий грунт. Що стосується придбання тільки програми "Життя в долонях", то підприємець отримує права на використання, власне, самої програми, методики викладання і всього необхідного для роботи обладнання. Далі підприємець діє самостійно, без чільної підтримки з нашого боку. Це і обумовлює різницю у вартості ліцензії. Ліцензію "Перша Дитяча Академія" можна придбати за 11.900 євро. Ліцензія "Життя в долонях" обійдеться інвестору в 9.900 євро. Будь-який з варіантів передбачає передачу повного комплекту обладнання для одного класу.
Як проходить процес відбору педагогів?
Відбір кандидатів проходить у кілька етапів. На першому етапі серед претендентів з педагогічною освітою відбираються кандидати на посаду. На другому етапі кандидати повинні вивчити механіку роботи з програмою та методику освіти. Наступний етап - вивчення вікової педагогіки та проходження стажування в мережі "Перша Дитяча Академія". Підтримка належного рівня кваліфікації педагогів - пріоритетне питання. Саме з цієї причини навчально-методичний центр "Перша Дитяча Академія" постійно проводить навчання персоналу всієї мережі дитячих розвиваючих центрів, що працюють за програмою "Життя в долонях". Різниця лише в тому, що власники ліцензії "Перша Дитяча Академія" навчають свій персонал безкоштовно, а власники ліцензії "Життя в долонях" - за окрему плату.
читати статті

Незвичну франшизу запропонувала компанія на франчазинговому ринку
Послуги по вивченню іноземних мов користуються попитом в Україні
Підприємцю слід вміти підживлюватися новими ідеями та пам’ятати про теорію 1 міліметра
Відкриті двері нового офісу міжнародної школи англійської мови
На початку року усі планують бюджет, тому освіжити свої знання та переконання щодо фінансів - актуально і важливо
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Прогресс «2 + 2 Математическая школа»
Это очень хорошее, нужное дело !
Mortimer отпраздновал 5-летие в Украине
Никогда о такой школе не слышала
Helen Doron: преподавание на дому
Здравствуйте! Меня очень заинтересовало преподавание на дому по программе Helen Doron. Я проживаю в...