Ріжок-Пиріжок: Курортні зони цікаві лише в сезон
Як змінюються продажі продукції стріт-фуду у курортних зонах після закінчення сезону?
Радикально! Іншими словами: курортні зони цікаві лише в сезон. Уявіть собі, якими можуть бути продажі будь-якого стріт-фуду у Гідропарку, наприклад, в листопаді? То ж в таких місцях доречно, при можливості, відкривати мобільні пересувні точки, які можуть бути оперативно згорнуті до іншого сезону або ж перевезені в інші місця.
Де краще відкривати точку стріт-фуду?
Стріт-фуд потрібно відкривати в тих місцях, де ваша цільова аудиторія присутня постійно і в великій кількості. Тому попередньо потрібно сформувати портрет споживача. Наприклад, щодо конусної піци, то однією з її переваг є зручність у вживанні „на ходу”. Тобто вона ідеально вписується у ритм мегаполісу – стрімкий, динамічний, з постійним браком часу. Звичайно, їсти „на ходу” не дуже корисно, але що поробиш – нині потрібно всюди встигати! Є ще й питання конкуренції. В спальних районах вона нижча, але й рівень продажів – також. То ж тут вже потрібно прораховувати рентабельність.
Чи ділиться попит регіонально?
Звичайно, попит має своє регіональне забарвлення. І головними чинниками тут є певні корінні уподобання, матеріальний статок людей та ритм життя. Наприклад, в Західній Україні є багато якісних страв карпатської кухні, які реалізуються за невеликою ціною. У більшості невеликих містечок ритм життя розміреніший, а тому дозволяє смачно перекусити в кафе. До того ж, люди тут дуже чутливі до ціни. Всі ці фактори потрібно враховувати.
Яка кількість пропозицій найоптимальніша для меню стріт-фуду?
Це питання аналізу та досвіду. Тобто ми можемо спочатку провести опитування з метою виявлення споживацьких уподобань і таким чином сформувати асортимент. Згодом, вже на основі досвіду, його можна підкоригувати. Також рекомендується періодично дивувати свої споживачів новими продуктами – це дозволить підтримувати цікавість до бренду протягом тривалого часу. Щодо конусної піци, то ми вже визначили оптимальний асортимент – це 5 позицій. У нас також є можливість пропонувати й інші варіанти начинки, але ми не поспішаємо.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...