BurgerСlub: Торговельний центр - ідеальний варіант для фаст-фуду

Понеділок
08.03.2010
Про особливості сприйняття споживачами формату фаст-фуд в Україні розповідає менеджер з розвитку мережі Burger Сlub Оксана Дендеря
 

Як Ви оцінюєте попит на заклади формату фаст-фуд в Україні?
Насправді фаст-фуди дуже необхідні, особливо зараз, у зв'язку з надзвичайно швидким стилем життя, коли іноді зовсім не вистачає часу на найважливіші речі, такі як поїсти.

В Україні спостерігається така тенденція, що в основному фаст-фуд - це дійсно швидко, але не завжди якісно. На жаль, достатньо багато таких закладів. Однак, якщо заклад пропонує високу якість продукції та належний рівень обслуговування, він завжди знайде свого покупця. Цим принципом ми і користуємося дуже успішно.

У багатьох споживачів формат фаст-фуду асоціюється з нездоровою їжею. Які заходи ви вживаєте, щоб зруйнувати цей стереотип?
Незважаючи на те, що Burger Club є фаст-фудом і в меню є властиві цьому формату позиції, у нас ще є різноманітні фруктово-овочеві салати, корисні фреші та інші цікаві страви.

Оксана Дендеря - менеджер з розвитку мережі ресторанів Burger Сlub

З досвіду роботи ваших закладів, скажіть, де в місті фаст-фуди користуються найбільшою популярністю?
Наш формат дуже добре зарекомендував себе в торговельних центрах. Концепція фаст-фуду така, що дійсно необхідний великий потік людей. Тому торговельні і особливо торговельно-розважальні центри є одним з найкращих варіантів. Візьмемо, наприклад, одну з найуспішніших точок Burger Club - у Харкові, в ТРЦ "Дафі". Там є каток, кінотеатр - тобто люди приходять туди не лише за покупками, а й розважитися. А, як відомо, активний відпочинок добре сприяє апетиту. За таким принципом і підбирається місце розташування ресторану. І торговельні центри для фаст-фуду - ідеальний варіант.

Мережа Burger Club в Україні за досить невеликий термін вже набула значних розмірів. Чим, на Вашу думку, зумовлений такий стрімкий розвиток?
Дійсно, за той короткий період, який працює наш перший заклад у Полтаві - а це близько півтора року - він встиг зарекомендувати себе дуже добре, тому що клієнти приходять не тільки поїсти, а й приємно провести час. Ми постійно стимулюємо підвищення інтересу до себе: проводимо акції, запрошуємо ді-джеїв, безкоштовний WI-FI, на плазмових телеекранах транслюємо важливі футбольні матчі. Велику роль тут зіграло місце розташування, тому що цей заклад знаходиться в центральній частині міста, недалеко є школа, інститут, багато офісів.

І кожен новий заклад, мережу яких по франчайзингу ми розвиваємо в різних містах країни, дуже швидко отримує популярність, шанувальників, постійних клієнтів. Все це зумовлено нашою постійною роботою з контролю і поліпшення сервісу, якістю нашої їжі. У нас є три основні пункти, які ми намагаємося дотримуватися: якість продукції, високий рівень обслуговування і доступний ціновий діапазон. На жаль, у вітчизняних мережах ресторанів швидкого обслуговування, особливо в регіонах, часто страждає один якийсь із цих пунктів. Наша ж мета - надати клієнтові весь цей комплекс. І відкриваючи кожен новий заклад, ми стежимо, щоб все було на вищому рівні. Це, мабуть, і є головним секретом нашого стрімкого розвитку та популярності закладів серед відвідувачів.

Крім того, ми докладаємо зусиль до всебічного просування нашої торговельної марки. І зараз вже, коли ми приїжджаємо в нове місто, багато людей чули про Burger Club - наш яскравий логотип і корпоративний стиль добре запам'ятовується клієнтам, ця назва на слуху у людей.

У розрахунку на яку кількість населення відкриваються ресторани Burger Club?
Ми відкриваємо заклади в містах від 300 тис. жителів - це найбільш доцільно. А що стосується кількості ресторанів у місті - чим більше, тим краще, якщо вони відкриті в містах з великим потоком людей, то абсолютно не конкурують між собою. У Полтаві в нас успішно працюють, наприклад, вже три ресторани.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015