Glovo Concepts

Про франшизу

Опис

Glovo Concepts — це франчайзинговий напрям бізнесу компанії Glovo, що передбачає передачу віртуальних брендів у користування партнерським закладам на певних умовах. Ми розвиваємо франчайзинг за «некласичною» схемою. Умови співпраці передбачають суму поточного відсотку комісії партнера на платформі Glovo та 5% роялті. Розмір роялті нараховується відповідно до суми продажів франчайзера.

Таким чином, франчайзингова модель дозволяє партнерам з мінімальними інвестиціями урізноманітнювати пропозицію для користувачів, оперативно збільшувати кількість замовлень на доставку, забезпечувати кухню стабільним завантаженням.

Партнером може стати будь-який ресторан із власною кухнею, персоналом і підключений до платформи Glovo. Перші результати вже показують як користування віртуальними франшизами Glovo допомагає партнерам збільшити прибуток у середньому на 10-15% та оптимізувати витрати. Сервіс має можливість таким чином збільшити кількість замовлень в районах зі слабо розвиненою ресторанною інфраструктурою і надати користувачам більший вибір страв.

Наразі ми маємо 7 віртуальних брендів: Just Doner (східна кухня), Lunch Box time (українська кухня), The Шніцель (європейська кухня), Salat MIX (здорове харчування), ШніцBurger (американська кухня), Dammi la Pizza (італійська кухня), Food Court (світова кухня). Food Court – унікальний концепт, що об’єднує одразу кілька брендів. Завдяки йому користувач до одного замовлення може додати страви з будь-яких концептів, і при цьому платити лише за одне доставлення.

Наші бренди вже доступні для замовлення у 11 містах – Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Кропивницькому, Хмельницькому, Чернігів, Луцьку, Одесі, Тернополі, Харкові та Вінниці.

Наше основне завдання - допомагати нашим партнерам оптимізувати свої операційні процеси та нарощувати свій бізнес. Крім цього, напрям віртуальних франшиз забезпечує створення додаткового контенту в застосунку, відповідно розширює можливості користувачів для замовлення.

Формат взаємодії

Запуск концепцій на базі існуючого ресторану.

Ми пропонуємо:

  • Операційні та технологічні стандарти;
  • Навчання персоналу та аудит;
  • Повне забезпечення постачальниками;
  • Маркетингову підтримку. 

Комерційна складова:

  • Роялті 5%;
  • Glovo комісія.

точок франчайзингових

116

Галерея
Умови франшизи

підтримка для франчайзі

Пакет підтримки партнерів: 

  • франчайзинговий пакет
  • фінансова модель 
  • договір по франчайзингу
  • ТМ 
  • брендбук
  • постачальники
  • технологічні карти
  • персональний менеджер
  • запуск під ключ 

Фінансові показники

Дегустація брендів, знайомлення з кухнею партнера, підписання договору, запуска продуктів, запуск проекту на базі існуючого закладу

  • Вступний внесок — відсутній;
  • Інвестиції на запуск — 15-20 000 (закупка продуктів та пакування);
  • Період окупності — з першого місяця співпраці;
  • Необхідна площа — різні варіанти (стардартна площа кухні ресторану);
  • Чистий прибуток — 15-20% від доходу.

основні вимоги

Вимоги до локації:

  • Поточний партнер Glovo
  • Має власний бренд, заклад , пересонал
  • Має успішно налагоджені операційні процеси, дотримується правил гігієни та санітарії на кухні
  • Має хороші аналітичні показники Glovo ( час приготування, низький % скарг, активність стору, низький % відмін)
  • Має невелику кількість замовлень, тому ми таким чином зможемо допомогти йому розвиватись
  • Готовий взяти на себе відповідальність за належне ведення франшизи.

Контактна інформація про франчайзера

Контактна особа

Яремчук Вероніка

читати статті

найчайтіше читане

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.