04.05.2015

Макдональдс у цифрах

Мережа відзначає 60-річчя роботи в сфері франчайзингу

У квітні 2015-го року виповнилося 60 років з того часу, як Макдональдс працює у сфері франчайзингу. Незважаючи на те, що франчайзинговий гігант торік пережив один із найскладніших періодів у своїй історії, цифри, що описують мережу,  заворожують.

Макдональдс Фото з мережі інтернет

Найбільша в світі мережа ресторанів фаст-фуду розпочала свою роботу з барбекю-бару в 1940 році (Сан-Бернардіно, Каліфорнія). Перший ресторан, який був відкритий у 1955 р. вже компанією Макдональдс, носив назву Original McDonald’s, саме з нього почалася історія успіху всесвітньо відомої мережі.

Збільшення конкуренції на світовому ринку громадського харчування, суперечки про якість їжі, складне меню, низькооплачувані працівники - лише деякі з факторів, які вплинули на те, що ресторани Макдональдс з жовтня 2013 року не зафіксували зростання продажів в Америці. За офіційними  даними фінансової звітності, обороти компанії у 2013 р. знизилися на 1,6 відсотка. А в кінці фінансового 2014 року, виручка компанії впала на 7 відсотків: до 6.570.000.000 доларів. Однак, незважаючи на це, Макдональдс  є одним з найпопулярніших американських брендів. 

В арсеналі мережі Макдональдс більш ніж 35000 ресторанів. Це набагато більше, ніж у його основних конкурентів (наприклад, Burger King - 14000, Taco Bell - 6200). Більше 80% ресторанів McDonald по всьому світу - працюють за франчайзинговою схемою. У компанії працює 1,8 мільйона осіб, що більш ніж загальна чисельність населення у Філадельфії. У 2013-му році Макдональдс витратив на рекламу 808.000.000 $, що є 0,16% від загального світового рекламного ринку. По информації Business Insider.

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank