Четвер
05.03.2015
Франшиза Globus-Coffee передбачає декілька різних форматів
 

Компанія починала свій розвиток у 2005 році з однієї невеликої кафе-піцерії під назвою «Глобус», якеа одразу завоювала популярність. За цей час був накопичений досвід: відкривалися заклади різного формату, але керівництво старалося розвивати єдину ідеологію у формуванні асортименту, створення фірмових страв і виробленню єдиного стилю. «На сьогоднішній день у нас є чотири власних і один франчайзинговий заклад у Луганській області. Ми плануємо активний розвиток у франчайзингу за трьома форматами: «міні», «стандарт» і «максі». Тобто пропонуємо три базових формати для різної площі інвестицій», - розповідає Олександр Горбунов, директор мережі Globus Coffee.

Проект «міні» передбачає розміщення усього необхідного для формату обладнання, включаючи комунікації (площа 6,5 м2). Конструкція поєднує у собі барну стійку, кілька видів вітрин та рекламні поверхні. Другий формат - розширена конструкція, яка передбачає включення додаткових модулів - вітрин і розміщення додаткового обладнання, пов'язаного з додатковими асортиментними. Площа збільшується до 10 м2 і більше. І, великий формат передбачає індивідуальний підхід до облаштування інтер'єру кав'ярні, зберігаючи модульну структуру й основні елементи дизайну закладів.

«Наша особливість у тому, що ми є виробниками. Маємо постачання власної кави та налагоджена взаємодію з іншими постачальниками. Нами створена концепція, яка допомагає виділитися із загальної маси однотипних кафе і кавових точок. Нашими дегустаторами були обрані кращі сорти кави з таких континентів, як Америка, Південна Америка, Африка, Азія, Океанія. В основі головної ідеї торгової марки Globus Coffee - є підвищення культури вживання кави, внесення пізнавального елементу в повсякденний процес», - говорить Олександр Горбунов.

Залежно від того який формат вибере франчайзі, паушальний внесок варіюється від €800 до €3500, а щомісячний прибуток становитиме від €1500. Термін окупності від 4 до 6 місяців при форматі «міні» і від 10 до 19 місяців - при форматі «максі». При відкритті нової кав'ярні франчайзер передає партрнеру 4 комплекти фірмової форми, свої фірмові суміші - кожної позиції по 1 шт, одноразові склянки  та крафт-пакети для кави.

"Отже при створенні нової франшизи ми об'єднали зусилля фахівців у кількох областях. Щоб показати наскільки різною може бути кава, підкреслити основні відтінки смаку та аромату, ми створили власну лінійку продукції: " кава п'яти континентів". Для вирішення поставленого завдання нам знадобилася допомога професійних дегустаторів, які чудово з нею впоралися: кавові суміші вийшли дуже самобутні, реально представляють характерні сорти п'яти континентів. У поєднанні з професійною обжаркою ми отримали бажаний продукт ", - доповнив Олександр Горбунов.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015