Четвер
05.03.2015
Франшиза Globus-Coffee передбачає декілька різних форматів
 

Компанія починала свій розвиток у 2005 році з однієї невеликої кафе-піцерії під назвою «Глобус», якеа одразу завоювала популярність. За цей час був накопичений досвід: відкривалися заклади різного формату, але керівництво старалося розвивати єдину ідеологію у формуванні асортименту, створення фірмових страв і виробленню єдиного стилю. «На сьогоднішній день у нас є чотири власних і один франчайзинговий заклад у Луганській області. Ми плануємо активний розвиток у франчайзингу за трьома форматами: «міні», «стандарт» і «максі». Тобто пропонуємо три базових формати для різної площі інвестицій», - розповідає Олександр Горбунов, директор мережі Globus Coffee.

Проект «міні» передбачає розміщення усього необхідного для формату обладнання, включаючи комунікації (площа 6,5 м2). Конструкція поєднує у собі барну стійку, кілька видів вітрин та рекламні поверхні. Другий формат - розширена конструкція, яка передбачає включення додаткових модулів - вітрин і розміщення додаткового обладнання, пов'язаного з додатковими асортиментними. Площа збільшується до 10 м2 і більше. І, великий формат передбачає індивідуальний підхід до облаштування інтер'єру кав'ярні, зберігаючи модульну структуру й основні елементи дизайну закладів.

«Наша особливість у тому, що ми є виробниками. Маємо постачання власної кави та налагоджена взаємодію з іншими постачальниками. Нами створена концепція, яка допомагає виділитися із загальної маси однотипних кафе і кавових точок. Нашими дегустаторами були обрані кращі сорти кави з таких континентів, як Америка, Південна Америка, Африка, Азія, Океанія. В основі головної ідеї торгової марки Globus Coffee - є підвищення культури вживання кави, внесення пізнавального елементу в повсякденний процес», - говорить Олександр Горбунов.

Залежно від того який формат вибере франчайзі, паушальний внесок варіюється від €800 до €3500, а щомісячний прибуток становитиме від €1500. Термін окупності від 4 до 6 місяців при форматі «міні» і від 10 до 19 місяців - при форматі «максі». При відкритті нової кав'ярні франчайзер передає партрнеру 4 комплекти фірмової форми, свої фірмові суміші - кожної позиції по 1 шт, одноразові склянки  та крафт-пакети для кави.

"Отже при створенні нової франшизи ми об'єднали зусилля фахівців у кількох областях. Щоб показати наскільки різною може бути кава, підкреслити основні відтінки смаку та аромату, ми створили власну лінійку продукції: " кава п'яти континентів". Для вирішення поставленого завдання нам знадобилася допомога професійних дегустаторів, які чудово з нею впоралися: кавові суміші вийшли дуже самобутні, реально представляють характерні сорти п'яти континентів. У поєднанні з професійною обжаркою ми отримали бажаний продукт ", - доповнив Олександр Горбунов.


популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015