16.01.2015

Бізнес з ароматом кави

Sweeter планує стати лідером серед кав’ярень формату coffee to go

Навесні 2014 відкрилися перші три кав'ярні "Sweeter" у Харкові, і відразу ж отримав масу відгуків від людей, охочих реалізувати власний бізнес під цим брендом. Сьогодні, крім українського ринку, компанія вважає перспективними ринки країн ближнього зарубіжжя. 

Sweeter Фото Sweeter

Місія компанії - відкрити українцям смак свіжого, корисної кави і розвивати культуру її споживання. Міні-кав’ярні Sweeter засновані на сучасній концепції coffee to go: реалізація свіжообсмаженої кави, швидке обслуговування і гарантія якості.

«Ми популяризуємо формат «coffee to go» за рахунок зарубіжного досвіду. Особливість даного формату в Україні в тому, що якість напою набагато поступається чашці кави в класичній кав'ярні. Працюючи над Sweeter, ми визначили, що головний пріоритет - це якість. Для приготування напоїв, ми використовуємо тільки каву свіжого обсмаження від компанії 25CoffeRoasters. Співпрацюючи з нами, партнер може бути впевнений у тому, що отримає високоякісне зерно для приготування ідеального напою за вигідною ціною і в найкоротші терміни. На даному етапі дуже активно нашою франчайзинговою пропозицією цікавляться росіяни», - прокоментувала Катерина Асєєва, представник франшизи.

На відкриття міні-кав'ярні витрачається від одного до двох місяців. Приміщення має бути площею від 5 до 10 кв м. Важливо, щоб об'єкт був розташований на центральних вулицях, та мав вису проходимість. Для роботи знадобиться дві кавомолки, кавоварка та побутовий холодильник.

«Інвестиції в проект Sweeter становлять 10-12 тис. доларів. У цій сумі не враховано паушальний внесок. На відкриття однієї торгової точки він становить 2 тис. доларів. Роялті відсутне, але, щомісяця необхідно вносити 35 доларів - маркетингові відрахування. Натомість франчайзі отримує всі розроблені для мережі макети, інформатори - друкує і розміщує їх самостійно. Є одне спеціальна умова - Sweeter працює виключно на сировині компанії 25 Coffe Roasters - зерно свіжої обжарювання. Для нас є важливим, щоб майбутній партнер поважав і поділяв цінності нашої команди», - долає Катерина Асєєва.
 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank