Понеділок
13.10.2014
Два франчайзингових відкриття відбулося на західній Україні
 

 

30 серпня компанією «Білюкс» було відкрито партнерську філію у Тернополі, а 15-го вересня - у Хмельницькому. "Наші тернопільські партнери знайшли в інтернеті франчайзингову пропозицію «Білюкс» ще в січні 2014 року. Потім у міжсезоння ми кілька разів зідзвонювалися, уточнювали умови, дивилися об'єкти полтавського та харківського франчайзі. І, отримавши відгуки, а також побачивши як усе працює, у серпні був підписаний договір і відбулося відкриття філії", - розповідає директор компанії «Білюкс» Олег Литвинов.

З хмельницькими франчайзі все склалося інакше. Вони були дилерами «Билюкс» у 2008 році, коли компанія ще не працювала за системою франчайзингу, а вела продажі зі свого офісу на всю Україну без створення регіональних франчайзі, які самі створюють дилерську мережу в своєму регіоні. "Партнер з Хмельницького побачив передачу на TV, де я розповідав про інновації в економічному електроопаленні. і про те що ми запатентували більш ефективний довгохвильовий обігрівач bionic з радіусної пластиною, яка ефективніше звичайного Билюкс і аналогів на 20%. Впізнав мене, згадав як працював з нами, і вирішив стати нашим франчайзі. Так як це дає набагато більше можливостей по заробітку, ніж дилерство. Тим більше він знає продукт і розуміє яким сьогодні є попит на електроопалення ", - поділився Олег Литвинов. 

«Білюкс» "проповідує" безгазову Україну, і очікує великий попит на електроопалення. Бізнес окупається за один сезон, а фінансові ресурси компанія бере не в банків, а у своїх франчайзі. Інвестований ними капітал у енергозберігаючі обігрівачі Білюкс має велику швидкість - за 6 місяців капітал можна обернути 1-3 рази. При рентабельності до 90% - це від 90% до 270% повернення інвестицій на рік. "Ми пропонуємо окупну за один рік модель бізнесу на базі найефективнішої технології перетворення електрики в тепло. Що ж до економії на придбанні устаткування, то ми підняли ціни на 15%, тоді як $ виріс на 70%", - додав Олег Литвинов.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти