05.07.2013

У Медіа-Світ більшає загальнонаціональних партнерів

Франчайзер розпочав співпрацю з такими відомими брендами, як Укртелеком, Ельдорадо, Надра Банк та Ліга-Нова

Однією з головних особливостей співпраці з франчайзером "Медіа-Світ" є те, що компанія забезпечує своїх партнерів готовою клієнтською базою: рекламодавцями всеукраїнського масштабу. Оскільки клієнти - запорука прибутковості та комфортності ведення бізнесу, франчайзер докладає максимум зусиль для того, щоб їхнє коло постійно розширювалося. "Нещодавно ми розпочали довготривалу співпрацю з такими загальнонаціональними брендами, як Укртелеком, Ельдорадо, Надра Банк та Ліга-Нова", - розповідає Дмитро Іщук, керівник "Медіа-Світ Україна".

Медіа-Світ

Розпочинати бізнес під ТМ "Медіа-Світ" франчайзер радить з 10 моніторів.

Разом з тим розширюється і франчайзингова мережа компанії. "Тепер партнери "Медіа-Світ" працюють також у Ліганську, Горлівці, Артемівську та Ровеньках, - розповідає Дмитро Іщук. - Всього торговельна марка об'єднує 30 партнерів-франчайзі".

"Медіа-Світ" займається організацією трансляції рекламних відеороликів на моніторах власного виробництва в громадському транспорті по всій Україні. Компанія отримала патент на даний вид реклами, а тому єдина має право займатися цим бізнесом на законних підставах. Франчайзер шукає партнерів лише в тих регіонах, де партнерські точки ще не представлені. Тому зараз компанія націлена на активний розвиток в таких містах, як Миколаїв, Севастополь, Кіровоград, Чернігів, Суми, Рівне, Луцьк, Ужгород та Чернівці.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
У Медіа-Світ більшає загальнонаціональних партнерів

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank