30.03.2015

Садовий сезон починається

Компанія СтройСад пропонує франчайзі бізнес під ключ на базі магазину будівельного інструменту та обладнання

«СтройСад» працює більше 7 років на ринку будівельного і садового інструменту, устаткування і техніки. Власні та партнерські філії знаходяться у таких містах, як Дніпропетровськ, Нікополь, Луцьк, а також Івано-Франківськ. Сьогодні потенційним партнерам пропонується готове рішення - бізнес під ключ на базі високотехнологічного магазину будівельного інструменту та обладнання, а також садової техніки та аксесуарів.

СтройСад Фото продукція "СтройСаду"

Вартість франшизи складає близько 700 доларів і в кожному конкретному випадку вона може відрізнятися, також у компанії періодично з’являються акційні пропозиції. Комісія франчайзі за продаж товару становить у середньому 15-18%, при закупівлі товару на вітрину в середньому 22-28%, на витратні матеріали та ручний інструмент від 25% до 100%. Середня націнка становитиме близько 26-28%. Середній чек 2500грн. Окупність 4-12 місяців залежно від населеного пункту і місця розміщення.

«Розвиток по франчайзингу планувався із самого початку, ще в 2008 році. Однак реальні кроки до цього почалися лише в 2012 році. Нам здається це зручна схема розвитку мережевого бізнесу з мінімальним вкладенням власних коштів. Крім того, це дає істотно більш ефективний розвиток бізнесу на місцях, сприяє зниженню транзакційних витрат - а значить і підвищує ефективність усього бізнесу в цілому», - говорить представник франшизи «СтройСад», Євген Кононець.

Франчайзер готовий надати майбутньому партнеру допомогу та консультації досвідчених менеджерів, відстеження власних заявок у спільній on-line платформі, навчання і настройку виділеної бази 1С-Підприємство. Також доступ до баз складів по країні, можливість взаємовигідного обміну рекламного оснащення між франчайзі для проведення оновлення рекламного оформлення магазину, єдину мережу замовлень і логістики, проведення тренінгів для підвищення ефективності роботи бізнесу. Важливо відзначити, що є можливість надання особливих умов для постійних замовників (компенсація 50% знижки на товар за рахунок франчайзера) та багато інших переваг взаємного співробітництва.

«Наша пропозиція максимально стандартизована, яких-небудь особливих нюансів, як і підводних каменів немає. Ключові моменти, що вимагаються від франчайзі - це приміщення, а саме його місце розташування, і звичайно ж люди, які цим займатимуться, їхній досвід, кваліфікація і бажання. У другу чергу виходять значення: умови користування приміщенням - оренда або своє власне, і можливість інвестувати в бізнес близько 10 000 доларів для його повноцінної організації. Ось можна сказати, і є два ключових питання і два важливих. Решта питань вирішуються по ходу роботи і не є значними на етапі планування. В середньому, після підписання договору проходить 2 місяці до відкриття торгової точки», - Євген Кононець.
 

 

 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank