Субота
02.05.2015
Наприкінці квітня у столиці Чехії відбулася Міжнародна франчайзингова виставка
 

У світі є дуже багато способів, щоб почати бізнес та уникнути більшості проблем на початковій його стадії. Один з кращих - це купити франшизу і стати частиною перевіреної бізнес-системи. Працювати під торговою маркою і будувати свій бізнес відповідно за бізнес-моделлю, яка вже довела свою ефективність на практиці. Цю можливість отримали всі зацікавлені підприємці, які відвідали Прагу минулого тижня, 22 і 23 квітня, де відбулася Міжнародна виставка франчайзингу.

Цього року на франчайзингової виставці в Празі було представлено 58 брендів. Про себе заявили, як нові, так і відомі в Чехії та Словаччині торгові марки, такі як Naturhouse, Century 21, Oxalis та інші, які прагнуть до розвитку по франчайзингу та поширення мережі в інших європейських країнах. У виставці взяли активну участь не тільки франчайзингові компанії Чехії та Словаччини, а й Австрії, Німеччини, Данії, США та інших країн. У нинішньому році захід відвідало більше людей ніж у попередньому: протягом двох днів прийшло понад 600 відвідувачів. Слід відмітити, що на даний момент на чешському ринку франчайзинга працює близько 200 компаній.

У відвідувачів виставки була можливість, окрім знайомства з різноманітними франшизами, взяти активну участь у презентаціях, бути присутніми на багатьох супутніх лекціях і форумах. Перша частина програми була націлена на знайомство з франчайзинговими пропозиціями: франчайзер міг представити свою концепцію франшизи аудиторії. А в другу частину програми входили лекції та презентації на тему франчайзингу для широкої громадськості. Неабиякий ажіотаж публіки викликала тема «Франчайзинг у практиці».


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано