02.05.2013

Російський успіх KFC

Завдяки брендам KFC та Pizza Hut продажі Yum! Restaurants International Russia & CIS зросли на 45%

Згідно з підрахунками, у першому кварталі 2013 року прибутки Yum! Restaurants International Russia & CIS зросли на 45% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Такими результатами компанія завдячує своїм брендам KFC і Pizza Hut. Фінансові показники на російському ринку виявилися одними з найвищих у країнах присутності Yum! Brands. Це пов'язано зі стрімким розвитком мережі на території РФ та СНД.

фаст-фуд Фото KFC

В основі меню KFC - два смаки: оригінальний “11 спецій і трав“ і гострий “Hot and Spicy“. Акцент в меню робиться на лінійках страв, до складу яких входить куряче м’ясо, приготоване за цими рецептами.

До 2015 року Yum! Restaurants International Russia & CIS запланувала відкриття близько 460 ресторанів з річною виручкою до $ 1 млрд. Мережа, яку створила компанія, об'єднує на сьогодні 216 закладів, 163 з яких працюють на умовах франчайзингу. Ресторани представлені на території Росії, України, Казахстану, Вірменії та Азербайджану. Всього з компанією співпрацює близько 30 франчайзингових партнерів.

За матеріалами BUYBRAND Inform

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Російський успіх KFC

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank