02.05.2013

Російський успіх KFC

Завдяки брендам KFC та Pizza Hut продажі Yum! Restaurants International Russia & CIS зросли на 45%

Згідно з підрахунками, у першому кварталі 2013 року прибутки Yum! Restaurants International Russia & CIS зросли на 45% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Такими результатами компанія завдячує своїм брендам KFC і Pizza Hut. Фінансові показники на російському ринку виявилися одними з найвищих у країнах присутності Yum! Brands. Це пов'язано зі стрімким розвитком мережі на території РФ та СНД.

фаст-фуд Фото KFC

В основі меню KFC - два смаки: оригінальний “11 спецій і трав“ і гострий “Hot and Spicy“. Акцент в меню робиться на лінійках страв, до складу яких входить куряче м’ясо, приготоване за цими рецептами.

До 2015 року Yum! Restaurants International Russia & CIS запланувала відкриття близько 460 ресторанів з річною виручкою до $ 1 млрд. Мережа, яку створила компанія, об'єднує на сьогодні 216 закладів, 163 з яких працюють на умовах франчайзингу. Ресторани представлені на території Росії, України, Казахстану, Вірменії та Азербайджану. Всього з компанією співпрацює близько 30 франчайзингових партнерів.

За матеріалами BUYBRAND Inform

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank