Медіа-Світ: запатентовані технології в регіони

Понеділок
01.04.2013
Франчайзі виробника обладнання для відеореклами в транспорті отримують ексклюзивне право на розвиток у місті
 

"Медіа-Світ" займається організацією трансляції рекламних відеороликів на моніторах власного виробництва в громадському транспорті по всій Україні. Компанія отримала патент на даний вид реклами, а тому єдина має право займатися цим бізнесом на законних підставах. Зараз в мережі "Медіа-Світ" працює 26 франчайзі, які володіють 550 моніторами. "Наші партнери отримують ексклюзивне право працювати в своєму регіоні, незалежно від того, яку кількість моніторів вони придбали, - розповідає Дмитро Іщук, керівник "Медіа-Світ Україна". - А враховуючи те, що ми отримали патент на цей вид діяльності, жодних конкурентів у нашого франчайзі немає".

Компанія "Медіа-Світ" має налагоджену співпрацю з великими національними компаніями. Це дозволяє франчайзеру забезпечувати своїх партнерів рекламодавцями всеукраїнського масштабу. Франчайзі сам обирає, яку кількість обладнання купувати. Проте починати франчайзер все ж таки радить з 10 моніторів. "Це - найбільш оптимальний для запуску цього бізнесу варіант. Адже, приміром, 5 моніторів - це для більшості рекламодавців замало. Якщо ж ви пропонуєте розміщення реклами на 10 носіях, клієнт погодиться охочіше, - зазначає Дмитро Іщук. - Купівля 10 моніторів потребує інвестицій в розмірі $ 5,5 тис. Решта витрат піде на оренду місць в транспорті, організацію офісу та щомісячні роялті в розмірі 1 тис. грн. Виходячи з досвіду вже існуючих точок, можу стверджувати, що окупність проекту настає вже за перших півроку".

Як вже вказувалося раніше, франчайзер "Медіа-Світ" шукає партнерів лише в тих регіонах, де партнерські точки ще не представлені. Тому зараз компанія націлена на активний розвиток в таких містах, як Миколаїв, Севастополь, Луганськ, Кіровоград, Чернігів, Суми, Рівне, Луцьк, Ужгород та Чернівці.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію