Понеділок
18.02.2013
В одному з австралійських ресторанів McDonald’s протягом п’яти тижнів працюватимуть офіціанти
 

Австралія стала справжнім плацдармом для експериментів фаст-фудівського гіганта. Зовсім нещодавно заклади McDonald’s працювали в цій країні під логотипом Macca’s. Сьогодні ж австралійці дивуються іншому нововведенню: в ресторані, що знаходиться за 100 км від Сіднея, у містечку Варілла, гостей тепер обслуговують офіціанти. Експеримент триватиме п'ять тижнів. Потім компанія оцінить його результати.

Проте офіціанти є лише одним із елементів "кухонної революції" мережевика. Адже на вході в австралійський заклад відвідувачі можуть взяти скляний посуд для напоїв і, навіть, металеві столові прибори.

"Багато наших гостей дуже збентежені цією ситуацією. Деякі з них навіть просять сфотографувати їх та надіслати потім світлини на Facebook, - розповідає Катя Дварте, яка разом із чоловіком працює в McDonald’s у Варіллі.- Звичайно, ми також проводимо опитування споживачів, що згодом дозволить оцінити ефективність цієї ідеї".

В "інноваційному" ресторані вже побувала Катріона Нобл, виконавчий директор McDonald’s в Австралії. Авторський патент з офіціантами та столовими приборами настільки сподобався їй, що вона запропонувала центральній мережі в США зробити його стандартом.

Така зміна політики McDonald’s співзвучна з ідеями особи, яка займається розвитком мережі у Європі. Два роки тому Стів Істербрук, директор McDonald’s в Європі, почав впроваджувати рішення, згідно з яким клієнти могли замовляти їжу через електронні термінали. Вже готове замовлення їм приносили офіціанти.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015