14.01.2013

Крізь терни до зірок

Своїм досвідом ділиться Мельниченко Ірина Андріївна, директор київського медичного офісу Незалежної лабораторії ІНВІТРО

Чому ви прийняли рішення зайнятися медичним бізнесом? Ваша діяльність раніше була пов'язана з медициною?
До того, як прийняти рішення на користь організації підприємництва, я досить довго (12 років) працювала в державних медичних структурах Київської області провідним фахівцем. Через якийсь час прийшло розуміння, що сфера медицини - та галузь, де я можу розкрити свій потенціал і працювати в задоволення. Тому почала вивчати ринок на предмет відкриття власного бізнесу в медичній сфері і ... відкладала ідею "на завтра", розуміючи, що з нинішньої конкуренцією без відомого та надійного партнера на цьому ринку втриматися буде неможливо... Оптимальним варіантом стала купівля франшизи, оскільки франчайзинг дає можливість знизити ризики, зменшити початкові інвестиції. Рішення про співпрацю з ІНВІТРО вважаю стартом до успішного бізнесу.

Франчайзі ІНВІТРО

Мельниченко Ірина Андріївна - директор київського медичного офісу Незалежної лабораторії ІНВІТРО

Як ви прийшли до франчайзингу? Чим вас привабила франшиза ІНВІТРО?

В Україні умови для середнього бізнесу поки що не зовсім "комфортні", тому при виборі виду підприємництва намагалася мінімізувати ризики. Оптимальним рішенням для мене став бізнес за системою франчайзингу, про який сьогодні в мережі Інтернет можна знайти дуже багато інформації. Власне кажучи, про франчайзингову програму ІНВІТРО я теж дізналася завдяки Інтернет порталам та корпоративному сайту ІНВІТРО. Франшиза ІНВІТРО мене привабила, в першу чергу, своєю системністю і чітким розумінням того, як буде розвиватися моя справа. Франчайзинговий пакет ІНВІТРО дуже точно визначає права і зобов'язання сторін, суму франчайзингових оплат, а також концепцію ведення бізнесу. Важливим є фактор популярності бренду на російському ринку - ІНВІТРО вже більше 16 років допомагає франчайзі успішно розвиватися. Під брендом ІНВІТРО функціонує вже більше 200 франчайзингових медичних офісів. Тому важливу роль у прийнятті позитивного рішення на користь франшизи ІНВІТРО відіграли відгуки існуючих франчайзі в РФ (в Україні на той момент - жовтень 2010 р. - франчайзингових підприємств ще не було). У Росії ІНВІТРО по праву називають одним з найпопулярніших брендів з погляду партнерських відносин та ведення спільного бізнесу. Завдяки чіткій та відпрацьованій схемі ведення підприємництва, ділова репутація ІНВІТРО в бізнес-колах є синонімом успіху! Вихід на український ринок - вагомий потенціал для бренду ІНВІТРО. Це велика удача, що ми - одні з перших франчайзі, що працюють під брендом ІНВІТРО в Україні (Київ, Полтава та Херсон). Впевнена, що в Україні розвиток ІНВІТРО буде не менш динамічним, ніж у Росії.

Яких важких моментів у бізнесі вам допомогла уникнути підтримка франчайзера?

Вихід на ринок - шлях тернистий і потребує багато енергії, фінансових ресурсів. Перші місяці були найважчими, багато часу і сил йшло на організацію та становлення бізнесу. За допомогою франчайзера в організації та веденні власної справи безліч питань початкового етапу вирішується оперативно: підготовка приміщення під медичний офіс, дозвільні документи, підбір і навчання персоналу тощо. Постійна взаємодія з персональним менеджером, який курує наш медичний офіс, забезпечує своєчасне вирішення різних питань, що виникають у процесі роботи. Надійний партнер - це гарантія впевненості й стабільності.

Чому, на вашу думку, попитом користуються значною мірою приватні лабораторії?

Важливо відзначити той факт, що з кожним роком усвідомлення необхідності і важливості відстеження різних показників свого здоров'я серед українців стрімко зростає. Потреба в здачі медичних аналізів є актуальною. Разом з тим, споживач дуже уважний у виборі лабораторії для здачі досліджень. Оцінка відбувається, починаючи з етапу обслуговування до стадії отримання результату аналізів. Сьогодні споживач готовий "голосувати гривнею" за якість та комфорт, а також щось більше, ніж просто аналізи - за увагу і турботу, якої він не отримує в державних лабораторіях. ІНВІТРО - лабораторія, якій довіряють, що дуже важливо нам, франчайзі.

Які плани на майбутнє? Що можете порекомендувати потенційним франчайзі ІНВІТРО?

Звичайно ж, плани найамбітніші! Партнерство з ІНВІТРО дає впевненість, що навіть найсміливіші цілі - цілком досяжні. Потенційним франчайзі рекомендую вступати в наші ряди, разом ми будемо ще сильнішими. Якщо ви розглядаєте можливість співпраці з ІНВІТРО і поки сумніваєтеся, рекомендую відвідати Незалежну лабораторію ІНВІТРО в Дніпропетровську і особисто задати ваші запитання фахівцям.

Раніше стаття публікувалася у журналі "Top-franchising "УСПЕШНЫЙ БИЗНЕС".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank