Понеділок
14.01.2013
Своїм досвідом ділиться Мельниченко Ірина Андріївна, директор київського медичного офісу Незалежної лабораторії ІНВІТРО
 

Чому ви прийняли рішення зайнятися медичним бізнесом? Ваша діяльність раніше була пов'язана з медициною?
До того, як прийняти рішення на користь організації підприємництва, я досить довго (12 років) працювала в державних медичних структурах Київської області провідним фахівцем. Через якийсь час прийшло розуміння, що сфера медицини - та галузь, де я можу розкрити свій потенціал і працювати в задоволення. Тому почала вивчати ринок на предмет відкриття власного бізнесу в медичній сфері і ... відкладала ідею "на завтра", розуміючи, що з нинішньої конкуренцією без відомого та надійного партнера на цьому ринку втриматися буде неможливо... Оптимальним варіантом стала купівля франшизи, оскільки франчайзинг дає можливість знизити ризики, зменшити початкові інвестиції. Рішення про співпрацю з ІНВІТРО вважаю стартом до успішного бізнесу.

Як ви прийшли до франчайзингу? Чим вас привабила франшиза ІНВІТРО?

В Україні умови для середнього бізнесу поки що не зовсім "комфортні", тому при виборі виду підприємництва намагалася мінімізувати ризики. Оптимальним рішенням для мене став бізнес за системою франчайзингу, про який сьогодні в мережі Інтернет можна знайти дуже багато інформації. Власне кажучи, про франчайзингову програму ІНВІТРО я теж дізналася завдяки Інтернет порталам та корпоративному сайту ІНВІТРО. Франшиза ІНВІТРО мене привабила, в першу чергу, своєю системністю і чітким розумінням того, як буде розвиватися моя справа. Франчайзинговий пакет ІНВІТРО дуже точно визначає права і зобов'язання сторін, суму франчайзингових оплат, а також концепцію ведення бізнесу. Важливим є фактор популярності бренду на російському ринку - ІНВІТРО вже більше 16 років допомагає франчайзі успішно розвиватися. Під брендом ІНВІТРО функціонує вже більше 200 франчайзингових медичних офісів. Тому важливу роль у прийнятті позитивного рішення на користь франшизи ІНВІТРО відіграли відгуки існуючих франчайзі в РФ (в Україні на той момент - жовтень 2010 р. - франчайзингових підприємств ще не було). У Росії ІНВІТРО по праву називають одним з найпопулярніших брендів з погляду партнерських відносин та ведення спільного бізнесу. Завдяки чіткій та відпрацьованій схемі ведення підприємництва, ділова репутація ІНВІТРО в бізнес-колах є синонімом успіху! Вихід на український ринок - вагомий потенціал для бренду ІНВІТРО. Це велика удача, що ми - одні з перших франчайзі, що працюють під брендом ІНВІТРО в Україні (Київ, Полтава та Херсон). Впевнена, що в Україні розвиток ІНВІТРО буде не менш динамічним, ніж у Росії.

Яких важких моментів у бізнесі вам допомогла уникнути підтримка франчайзера?

Вихід на ринок - шлях тернистий і потребує багато енергії, фінансових ресурсів. Перші місяці були найважчими, багато часу і сил йшло на організацію та становлення бізнесу. За допомогою франчайзера в організації та веденні власної справи безліч питань початкового етапу вирішується оперативно: підготовка приміщення під медичний офіс, дозвільні документи, підбір і навчання персоналу тощо. Постійна взаємодія з персональним менеджером, який курує наш медичний офіс, забезпечує своєчасне вирішення різних питань, що виникають у процесі роботи. Надійний партнер - це гарантія впевненості й стабільності.

Чому, на вашу думку, попитом користуються значною мірою приватні лабораторії?

Важливо відзначити той факт, що з кожним роком усвідомлення необхідності і важливості відстеження різних показників свого здоров'я серед українців стрімко зростає. Потреба в здачі медичних аналізів є актуальною. Разом з тим, споживач дуже уважний у виборі лабораторії для здачі досліджень. Оцінка відбувається, починаючи з етапу обслуговування до стадії отримання результату аналізів. Сьогодні споживач готовий "голосувати гривнею" за якість та комфорт, а також щось більше, ніж просто аналізи - за увагу і турботу, якої він не отримує в державних лабораторіях. ІНВІТРО - лабораторія, якій довіряють, що дуже важливо нам, франчайзі.

Які плани на майбутнє? Що можете порекомендувати потенційним франчайзі ІНВІТРО?

Звичайно ж, плани найамбітніші! Партнерство з ІНВІТРО дає впевненість, що навіть найсміливіші цілі - цілком досяжні. Потенційним франчайзі рекомендую вступати в наші ряди, разом ми будемо ще сильнішими. Якщо ви розглядаєте можливість співпраці з ІНВІТРО і поки сумніваєтеся, рекомендую відвідати Незалежну лабораторію ІНВІТРО в Дніпропетровську і особисто задати ваші запитання фахівцям.

Раніше стаття публікувалася у журналі "Top-franchising "УСПЕШНЫЙ БИЗНЕС".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується