02.04.2015

LaVinci: дороги ведуть в Україну

Для українського ринку сегмент лоукост клубів - новинка

У 2015 році італійська мережа фітнес клубів LaVinci планує зайти на український ринок. Для Італії сегмент лоукост клубів звичний, так як він бурхливо росте по всій Європі, а для України поняття лоукост клубу, який може прийняти 2000-3000 тисячі клієнтів з найменшою кількістю персоналу і мінімальними витратами - новинка. На сьогоднішній день в мережі LaVinci в Італії відкриті 2 клуби (г.Фабріано, провінція Анкона та м Губбіо, провінція Перуджа) і близько 3 готується до відкриття восени 2015 року.
«В Україні перший клуб ми планували відкривати в середині 2014 року, але ситуація в країні відклала ці плани. На даний момент ведуться переговори про першого українського проекті, оскільки навіть в існуючих умовах при наявності правильного місця, бізнес може успішно стартувати», - вважає Вадим Гуменюк, національний фітнес-директор мережі LaVinci.

LaVinci Фото LaVinci

Мережа фітнес-клубів LaVinci Fitness - узагальнений досвід світових проектів мереж фітнес-центрів. Це бачення типології фітнес-клубів нового покоління, максимально повернутих «обличчям» до своїх клієнтів - концепція face to face, і новий, прогресивний підхід до галузевого маркетингу і клубної програмі.

«Ринок фітнес послуг Європи має найбільший оборот в світі (більш ніж американський) і склав у 2013 році 32 млрд. доларів. Роботу зі створення нової бізнес моделі ми почали в середині 2013 року, вивчивши ринок фітнес-послуг Європи і, зокрема, Італії. Першим місцем було обрано місто Фабріано, де знаходиться шоурум одного з наших італійських партнерів, який надав докладний звіт про місцевий ринок, що дозволило зробити аналіз і прогноз пілотного проекту. Також, там було поєднано досвід роботи італійських та українських фітнес-експертів і маркетологів, що дозволило створити унікальний продукт, як для ринку Італії, так і України. Українська економіка довгі роки була розпещена низькими зарплатами, комунальними платежами і зарплатами в конвертах. Наша бізнес модель дозволяє мінімізувати витрати на експлуатацію у європейських ринкових умовах з гідною прибутковістю», - розповідає Вадим Гуменюк.

Мережеві фітнес-клуби LaVinci можуть бути реалізовані в декількох форматах, залежно від поставлених завдань і особливостей різних територіальних і регіональних ринків. Робота в кількох форматах дозволяє ефективно та щільно покривати території своєю присутністю. А наявність декількох форматів може бути привабливою для партнерів із різними фінансовими можливостями і перевагами. Система управління фітнес-клубами дозволяє гнучко налаштовувати бізнес у відповідності з поставленими завданнями, інтегруючи в базову модель клубу інші модулі: розваги, SPA, басейни, ігровий спорт і т.д.

Вартість франшизи 25 тисяч євро. На відкриття фітнес клубу LaVinci, після вибору приміщення, підприємцю потрібно близько 3-6 місяців, у залежності від стану приміщення. Основні особливості моделі: мінімум персоналу - клубом 1500 м2 керують 1-2 людини; максімімальна автоматизація усіх бізнес-процесів (користування послугами клубу); мінімальна ціна для клієнтів і собівартість для власника при максимальній пропускній здатності на м2 та ін.

 «До 2021 року ми плануємо відкрити 50 фітнес клубів LaVinci в Італії. А в Україні, як мінімум, відкритися у всіх обласних центрах», - поділився планами компанії Вадим Гуменюк.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank