02.04.2015

LaVinci: дороги ведуть в Україну

Для українського ринку сегмент лоукост клубів - новинка

У 2015 році італійська мережа фітнес клубів LaVinci планує зайти на український ринок. Для Італії сегмент лоукост клубів звичний, так як він бурхливо росте по всій Європі, а для України поняття лоукост клубу, який може прийняти 2000-3000 тисячі клієнтів з найменшою кількістю персоналу і мінімальними витратами - новинка. На сьогоднішній день в мережі LaVinci в Італії відкриті 2 клуби (г.Фабріано, провінція Анкона та м Губбіо, провінція Перуджа) і близько 3 готується до відкриття восени 2015 року.
«В Україні перший клуб ми планували відкривати в середині 2014 року, але ситуація в країні відклала ці плани. На даний момент ведуться переговори про першого українського проекті, оскільки навіть в існуючих умовах при наявності правильного місця, бізнес може успішно стартувати», - вважає Вадим Гуменюк, національний фітнес-директор мережі LaVinci.

LaVinci Фото LaVinci

Мережа фітнес-клубів LaVinci Fitness - узагальнений досвід світових проектів мереж фітнес-центрів. Це бачення типології фітнес-клубів нового покоління, максимально повернутих «обличчям» до своїх клієнтів - концепція face to face, і новий, прогресивний підхід до галузевого маркетингу і клубної програмі.

«Ринок фітнес послуг Європи має найбільший оборот в світі (більш ніж американський) і склав у 2013 році 32 млрд. доларів. Роботу зі створення нової бізнес моделі ми почали в середині 2013 року, вивчивши ринок фітнес-послуг Європи і, зокрема, Італії. Першим місцем було обрано місто Фабріано, де знаходиться шоурум одного з наших італійських партнерів, який надав докладний звіт про місцевий ринок, що дозволило зробити аналіз і прогноз пілотного проекту. Також, там було поєднано досвід роботи італійських та українських фітнес-експертів і маркетологів, що дозволило створити унікальний продукт, як для ринку Італії, так і України. Українська економіка довгі роки була розпещена низькими зарплатами, комунальними платежами і зарплатами в конвертах. Наша бізнес модель дозволяє мінімізувати витрати на експлуатацію у європейських ринкових умовах з гідною прибутковістю», - розповідає Вадим Гуменюк.

Мережеві фітнес-клуби LaVinci можуть бути реалізовані в декількох форматах, залежно від поставлених завдань і особливостей різних територіальних і регіональних ринків. Робота в кількох форматах дозволяє ефективно та щільно покривати території своєю присутністю. А наявність декількох форматів може бути привабливою для партнерів із різними фінансовими можливостями і перевагами. Система управління фітнес-клубами дозволяє гнучко налаштовувати бізнес у відповідності з поставленими завданнями, інтегруючи в базову модель клубу інші модулі: розваги, SPA, басейни, ігровий спорт і т.д.

Вартість франшизи 25 тисяч євро. На відкриття фітнес клубу LaVinci, після вибору приміщення, підприємцю потрібно близько 3-6 місяців, у залежності від стану приміщення. Основні особливості моделі: мінімум персоналу - клубом 1500 м2 керують 1-2 людини; максімімальна автоматизація усіх бізнес-процесів (користування послугами клубу); мінімальна ціна для клієнтів і собівартість для власника при максимальній пропускній здатності на м2 та ін.

 «До 2021 року ми плануємо відкрити 50 фітнес клубів LaVinci в Італії. А в Україні, як мінімум, відкритися у всіх обласних центрах», - поділився планами компанії Вадим Гуменюк.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
LaVinci: дороги ведуть в Україну

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank