ANTI LIE: детектор брехні не пройшов перевірку франчайзингом

П'ятниця
23.11.2012
За рік існування пропозиції компанія не відкрила жодної партнерської точки
 

Восени 2011 року ANTI LIE запропонувала вітчизняним підприємцям франшизу. Починаючи з 2008 компанія співпрацювала з підприємствами різних форм власності (від невеликих компаній до крупних холдингів), надаючи їм послуги з перевірки працівників на добросовісність. Для цього ANTI LIE використовувала сертифіковані поліграфи: детектори брехні. Перші франчайзингові відділення компанії мали відкритися вже до кінця 2011 року. Проте зараз під брендом ANTI LIE немає жодного партнерського офісу. Франчайзинговий розвиток мережі компанія перенесла на 2013.

"Зараз мережа офісів ANTI LIE не розвивається. В нашої компанії є більш перспективні напрямки для розвитку, - стверджує співзасновник компанії ANTI LIE Ілля Алексанкін. - Проте вже після Нового року плануємо відновити переговори з потенційними франчайзі. Цікаво те, що у співпраці з ANTI LIE найбільше зацікавлені російські підприємці".

Для надання послуг клієнтам ANTI LIE використовує сертифіковані поліграфи (детектори брехні) американського та російського виробництва. Поліграф має сім основних каналів для отримання інформації: датчик верхнього дихання, датчик нижнього дихання, фотоплетізмограф, датчик шкірно-гальванічної реакції, датчик артеріального (кровоносної) тиску, датчик тремору, датчик мікрофон, датчик психологічна складова. Інформації, отриманої зі всіх датчиків, достатньо для встановлення справжньої картини події.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано