Double Сoffee залишиться три

Четвер
08.11.2012
Франчайзі латвійської мережі в найближчому майбутньому не планує збільшувати кількість українських закладів
 

Ще в 2008 році латвійська компанія, яка займається розвитком мережі кав'ярень під ТМ Double Сoffee, володіла на території України десятьма власними та трьома франчайзинговими закладами. Проте, переживши протягом наступних двох років ряд рейдерських атак, Double Сoffee припинила діяльність на українському ринку. Відновлення мережі відбулося завдяки ініціативному українському підприємцю, який став новим франчайзі компанії та запустив в Києві роботу чотирьох еспрессо-капучіно барів. Ще рік тому підприємець планував продовжувати розвиток мережі в межах Києва, та зараз такого наміру немає. Крім того, один із закладів уже припинив функціонувати.

"Поки що жодних кроків в бік розвитку мережі я не робитиму, - стверджує український франчайзі Double Сoffee Дмитро Харченко. - Головна причина цьому: погіршення матеріального становища населення. Мені доводиться спостерігати за нашими постійними клієнтами, які раніше заходили до закладу, щоб добре поїсти та випити, тепер же - обмежуються чашкою кави".

Проте, на українському ринку працює немало "кавових" гравців, які успішно практикують схему франчайзингу у розвитку свого бізнесу. Серед них: мережа Scorini, яка зараз об'єднує під своєю торговельною маркою 14 точок Scorini Caffe Punto, 9 Scorini Espresso Bar і чотири "Scorini сімейних"; бренд COFFEE LIFE, під яким зараз працює 35 власних та 2 франчайзингові стаціонарні кав'ярні, а також - кілька франчайзингових закладів на автозаправках мережі ULTRA; російська торговельна марка "Шоколадниця", ім'ям якої користуються 13 власних та 3 франчайзингові точки на території України тощо.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015