Четвер
16.02.2012
За період діяльності на вітчизняному ринку компанія відкрила 16 медичних офісів
 

На українському ринку франчайзингу "Незалежна Лабораторія ІНВІТРО" працює з 1 грудня 2010 року. Протягом року компанія відкрила на території країни 16 медичних офісів. В Києві, Полтаві та Херсоні розпочали свою роботу перші франчайзі. "Зараз "ІНВІТРО" продовжує реалізовувати амбіційні плани з розширення своєї географії на території України, як власними силами, так і з допомогою партнерів", - розповіла порталу Franchising.ua Лілія Мокієнко, менеджер з франчайзингу ТОВ "Незалежна лабораторія ІНВІТРО".

Послугами медичних офісів компанії користуються різні категорії населення. "Наших пацієнтів можна сегментувати як за типами потреб: постійна (відслідковування стану здоров'я), тимчасова (підготовка та моніторинг вагітності), спонтанна (підготовка до операції, несподівана хвороба), так і за демографічними показниками (стать - 80% жінок та близько 20% чоловіків), - розповідає Лілія Мокієнко. - Більше 30% наших пацієнтів становлять діти, яким ІНВІТРО приділяє особливу увагу та створює максимальні умови для комфорту".

На сьогодні "Незалежна лабораторія ІНВІТРО" пропонує своїм клієнтам більше 400 видів лабораторних досліджень. За системою франчайзингу компанія працює з 2005 року. Протягом цього часу було відкрито більше 300 франчайзингових офісів.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано