Боль в спине мине завдяки франчайзингу

Середа
15.02.2012
Франчайзингові клініки відкриватимуться на території всієї країни
 

Перша клініка під ТМ "Клініка реабілітації "Боль в спине" розпочала роботу в 2011 році. Ініціювала відкриття медичного закладу компанія "Медіо", котра з 1995 року працює на ринку медичного обладнання. В 2012 році відбулася реорганізація клініки: змінилося приміщення та збільшився перелік надаваних послуг, а разом з тим - з'явилася франчайзингова пропозиція. На сьогодні компанія розглядає можливість відкриття клініки не лише в обласних центрах, але й у невеликих містечках. "Враховуючи те, що клініку кожного дня відвідує не менше 20-30 чоловік, ми допускаємо відкриття одного закладу на 7-10 тисяч населення, - розповів порталу Franchising.ua співвласник концепції "Боль в спине" Ігор Биков. - А це означає, що заклад можна відкрити навіть в маленькому місті. У такому місті, як Київ, можна відкрити і 10 клінік".

На сьогодні компанія веде переговори з потенційними партнерами з Одеси, Дніпропетровська, Донецьку, Маріуполя та Мелітополя. "До розвитку по франчайзингу нас спонукало те, що, у процесі продажу медичного обладнання ми побачили, що фахівці, охочі започаткувати медичний бізнес, часто-густо неправильно обирають медобладнання, купують його непрофесійно, забагато або недостатньо, - стверджує Ігор Биков. - Наша франчайзингова пропозиція - це не лише робота під єдиною торговельною маркою, але й повністю прописаний набір необхідних медичних апаратів у поєднанні з концепцією, яка працює".

Для процесу лікування в "Клініці реабілітації "Боль в спине" використовується фінське, польське, німецьке, голландське, італійське, норвежське та російське обладнання. Клієнтами закладу є люди різних вікових категорій: від дітей, у яких проблеми з плоскостопістю та сколіозами - до людей похилого віку, які хворіють на радикуліт, мають міжхребцеві грижі та інші патології хребта.

Залежно від платоспроможності партнера, компанія пропонує своїм франчайзі кілька варіантів співпраці. Так, клініка економ-класу (100 м2) потребує близько 250 тис. грн інвестицій, тоді як середній варіант (200 м2) обійдеться в 500 тис. грн. Розмір паушального внеску становить 40 тис. грн, роялті - 4 тис. грн в місяць.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується