23.09.2011

Scorini сімейна перевершила сподівання

Відвідуваність закладу виявилася на 30% більшою від запланованої

На початку року у мережі Scorini з'явився новий формат - "Scorini сімейна". Цей заклад об'єднав у собі особливості кав'ярні та піцерії. Перша точка відкрилася в Житомирі, наступна - в Києві. В столиці точка торговельної марки - парна, тобто піцерія та кав'ярня, які знаходяться в ТЦ, розташовані одна біля одної, але в обидва заклади існує окремий вхід. Як розповів порталу Franchising.ua власник концепції Scorini Констянтин Корольков, кількість відвідувачів обох закладів перевищила всі сподівання. З моменту відкриття Scorini сімейна обслужила на 30% більше клієнтів, ніж планувала. Саме тому цей формат і надалі просуватиметься по франчайзингу. Найближчим часом з'являться ще 4 нових заклади Scorini сімейної. Відкриття відбудуться в Сумах, Гайсингу, Севастополі та Чернівцях. Крім франчайзингових точок, компанія планує також відкрити одну власну у Херсоні.

Scorini сімейна, кав\'ярня-піцерія

Заклад у форматі "Scorini сімейна" обіцяє окупитися франчайзі за 18-24 місяці.

"Scorini сімейна - це заклад, в якому ми залишили все найкраще із кав'ярні: 40 напоїв на основі еспрессо, 35 видів чаїв, безалкогольні коктелі, молочні коктелі та алкоголь, а також, додали страви італійської кухні: традиційну італійську пасту, піцу, салати, - розповідає Констянтин Корольков. - Оскільки заклад користується зараз великою популярністю серед відвідувачів, ми плануємо його інтенсивний розвиток по франчайзингу".

На сьогодні мережа Scorini об'єднує 11 точок Scorini Caffe Punto, 7 Scorini Espresso Bar та дві Scorini сімейних. Головний акцент компанія робить на останні два формати.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank