Понеділок
22.08.2011
Компанія планує запустити власну точку, а потім піти по франчайзингу
 

Dolce Сoffee - це кавова концепція, яка з 2005 року представлена на українському ринку. Власний заклад компанії знаходиться в Одесі, два франчайзингових - в Києві. "Раніше ми активно франчайзингом не займалися, свої зусилля в даному напрямі активізували лише в цьому році", - розповідає представник компанії Олександр Гречко.

Зараз в пріоритетах Dolce Сoffee - вихід на ринок Ізраїлю. В планах компанії - відкриття в країні власної точки з подальшим розвитком мережі. "Всі сили сьогодні кинуті на відкриття першої кав'ярні в Ізраїлі. В цій країні каву п'ють постійно. Будь-який громадянин може дозволити собі чашку кави зранку, в обід та ввечері. В ізраїльтян не існує такого поняття як "вечеряти вдома". Вони вечеряють лише в закладах громадського харчування. І культура кави в цій країні, безумовно, набагато вища", - коментує Олександр Гречко.

В Україні компанія Dolce Сoffee з 2011 року пропонує співпрацю на умовах франчайзингу. В залежності від наявної суми інвестицій франчайзі може обирати між трьома форматами: стаціонарною кав'ярнею з обсмаженням кави, кавовим модулем та кавовим кіоском. Розмір капіталовкладень варіюється, відповідно, від $ 6.000 до $ 60.000. Окупитися проект обіцяє за термін від пів року до двох років.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015