Gainsfort-online націлена на Південь та Схід країни

Середа
15.06.2011
Південні і східні великі й малі міста зараз є найбільш пріоритетними для відкриття представництв
 

Gainsfort-online спеціалізується на інтернет-торгівлі цінними паперами українських компаній і надає цілий спектр послуг біржового характеру. "Ми існуємо на українському ринку з самої його появи, тобто з 2008 року, коли почала роботу компанія "Українська біржа", яка є на сьогодні провідним майданчиком з торгівлі цінними паперами в нашій країні. Ми були компанією, яка здійснила першу операцію", - розповідає представник компанії Gainsfort-online Віталій Булинін.

Мережу представництв у регіонах Gainsfort почала розвивати з 2009 року. Зараз вона об'єднує вже понад 50 представництв. Для появи нових партнерів зараз найбільш пріоритетними є Південь та Схід країни. "Нам дуже цікаві такі міста, як Одеса, Донецьк, Запоріжжя. Якщо говорити можливій кількості наших представництв на території країни, то це як мінімум партнери у всіх обласних містах, потім будемо заходити в міста поменше. Особливо, що стосується, наприклад, південних і східних невеликих містечок у промислових зонах. Там, звичайно, працювати цікавіше, адже грошей у людей там більше", - розповів Віталій Булинін.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано