1С: Франчайзинг – в Україні майже 20 років

Понеділок
14.02.2011
Один із найстаріших франчайзерів в Україні пропонував франшизу ще з початку 90-х
 

"1С" – це російська компанія, що розробляє платформу програмних продуктів економічного спрямування. Саме за допомогою франчайзингу "1С" почала розвиток мережі вже після розпаду СРСР. Про те, чому ще в 1994 році франшиза цієї компанії була привабливою для українських бізнесменів, розказали нам одні з найстаріших франчайзі цієї компанії в Україні, київська організація "ЛВТ-Програми".

"Засновники вдало провели організаційну роботу. Вони створили простий продукт для бухгалтерів 1С:Бухгалтерія 5.0 на DOS і почали масово і дешево продавати. Але головне: в той час без роботи залишилась велика кількість інтелектуалів, які могли заробляти продажем і доопрацюванням програми під індивідуальні потреби. Таким чином фірма "1С" сконцентрувала у собі велику кількість молодих і кваліфікованих інтелектуалів та створила потужну партнерську систему", - пояснює вибір своєї організації заступник директора Олександр Мамчич.

Російська фірма "1С" заснована у 1991 році, спеціалізується на розробці, дистрибуції, виданні й підтримці комп’ютерних програм ділового та домашнього призначення. Найбільш відомою розробкою компанії є "1С: Підприємство".


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано