Розпочалося виїзне навчання продавців-пекарів у кутках випікання ТМ "Наминайко", технологи спілкуються з персоналом безпосередньо на місцях. Мета цього навчання — підвищити кваліфікацію персоналу міні-пекарень, адже кожен працівник у своїй роботі має керуватись стандартами щодо зовнішнього вигляду виробу.
Як розповіла заступник директора з комерційних питань ВП "Завод хлібобулочних напівфабрикатів" ПАТ "Концерн Хлібпром" Галина Куліковська, такі виїзні майстер-класи вже відбулись у точках випікання "Наминайко" у Волинській області, наступною буде Закарпатська область.
Про майбутні навчання було заявлено на зустрічі партнерів торгової марки "Наминайко", яку компанія провела в середині жовтня. Кілька десятків франчайзі та дистриб’юторів з різних регіонів України з’їхались до Львова на запрошення компанії, щоб більше дізнатися про торгову марку, побувати на сучасному, повністю автоматизованому заводі, сертифікованому за принципами НАССР та пройти майстер-клас з випікання слоїстих виробів.
Гості також мали нагоду спробувати асортиментні новинки ТМ «Наминайко» й висловили свої пропозиції щодо оригінальних начинок, які, на їхню думку, користуватимуться попитом у споживачів.
"Головна мета зустрічі – підвищити лояльність франчайзі до торговельної марки "Наминайко". – розповіла Галина Куліковська. – "Протягом робочої міні-конференції наші партнери обмінялись власним досвідом щодо найбільш ефективної організації кутків випікання. Також було обговорено важливість дотримання стандартів роботи у трьох головних аспектах: обладнання, персонал та продукт. Зі стандартами ТМ "Наминайко" приватні підприємці отримують детальні покрокові рекомендації щодо ведення бізнесу, що дозволяє зробити їхню роботу максимально ефективною, уникнути типових проблем початківців та отримати прибутки за найкоротший час.
Ми плануємо продовжити практику таких заходів для наших партнерів, адже вони сприяють тіснішій взаємодії з підприємцями з різних регіонів України".
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...