Компанія "Комплекс Агромарс" активно готується до змін зовнішнього вигляду торгової марки "Гаврилівські курчата" та її франчайзингової мережі.
"Зараз ми взяли тайм аут з нарощування клієнтської бази, тому що готуємо ребрендинг", - розповів порталу Franchising.ua Сергій Чуприна, начальник відділу франчайзингу ТОВ "Комплекс Агромарс". - "Торговельна марка повинна стати більш сучасною. Після ребрендінгу в планах компанії подальший розвиток мережі. Крім того, на сьогоднішній день наш покупець недостатньо знає про нас, як про виробника, тому ми готові і хочемо розповісти, чим годуємо наших Гаврилівських курчат, як вони ростуть, чого не допускаємо в процесі вирощування. Ми хочемо бути більш зрозумілими і кращими для кінцевого покупця. Зараз наше креативне агентство працює не тільки над новим логотипом і слоганом, але й над новою упаковкою. Важливо врахувати всі зауваження від кінцевого покупця, які ми збирали, проводячи маркетингові дослідження".
У планах компанії до кінця 2010 року досягти впізнаваності бренду до 70% по Україні (зараз вона становить 45-50%). "Комплекс Агромарс" буде стежити за зовнішнім виглядом торговельної точки, культурою поведінки продавця, викладкою та ротацією продукції.
"Франчайзингова схема ведення бізнесу виправдовує себе", - вважає Сергій Чуприна. - " Гармонійний симбіоз дозволяє міцніти та заробляти і нашій компанії-франчайзеру, і нашим франчайзі. Безумовно, зміни стосуватимуться роботи партнерів: зростуть і вимоги до них, і наші зобов'язання перед ними. На сьогоднішній день, робота і зовнішній вигляд кожної франчайзингової точки чітко відстежується, і чи буде вона перебрендована, залежить тільки від самого франчайзі. Безумовно, "переодягати" торгові точки будемо вибірково".
Зараз франчайзингова мережа нараховує більше 1000 точок під брендом "Гаврилівські курчата", які можна знайти в будь-якій області нашої країни. До кінця 2010 року компанія планує збільшити мережу не менш, ніж на 500 нових торговельних точок.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...