На український ринок вийшла відома міжнародна концепція Home&You - магазини домашнього декору і затишку. Власником бренду Home&You є польська компанія LPP, яка успішно розвиває в нашій країні такі роздрібні мережі, як Reserved, Cropp Town і House. Під брендом Home&You на сьогоднішній день працює більше 50 магазинів в Польщі, Росії, Україні, Естонії, в тому числі і по франчайзингу. В Україні компанія має намір відкривати як власні магазини, так і у співпраці з партнерами-франчайзі. Перший власний магазин Home&You запрацював у березні 2010 року в Житомирі в ТРЦ "Глобал". Відкриття другого заплановано на вересень у Львові в ТЦ "Кінг Крос".
"Популярність марки помітна вже зараз. Після кількох місяців роботи з'явилося вже більше ста постійних покупців. Такої широкої пропозиції модного домашнього декору в одному магазині на Україні ще не було", - коментує представник компанії LPP Олександр Мороз. - "Протягом сезону в магазинах Home&You покупець може знайти кілька окремих колекцій, співзвучних із найостаннішими віяннями моди у сфері домашнього декору. Всі вони регулярно, мінімум один раз на тиждень, поставляються в наші магазини, в тому числі і в Україні. Відмінною позитивною рисою концепції Home&You є також швидка зміна пропонованих моделей. Ми ніколи не продаємо тисячами одні й ті ж вироби, а продумуємо і створюємо нові модні стилі".
Особливістю концепції Home&You є унікальне поєднання класики і моди в домашньому декорі з цінами, доступними для широкого кола покупців. І все це в достатньо широкому асортименті. На площі не більше 250 кв.м. можна знайти різноманітні рішення для салону, кабінету, спальної кімнати, кухні та ванної. Проекти кожної моделі і концепції колекцій розробляються дизайнерами в центральному офісі компанії в Гданську й виробляються на фабриках в різних країнах у Європі та Азії.
"Перспективи роботи на українському ринку для нашої концепції дуже великі, оскільки цей сегмент роздрібної торгівлі лише починає зароджуватися в Україні. Але слід також намагатися зрозуміти, що дійсно цікавить українського клієнта, які рішення йому необхідні, як краще і економніше він зможе вирішити свої проблеми. І, відповідно, пропонувати такий асортимент і такі ціни, які якнайкраще його задовольнять", - вважає Олександр Мороз.
Магазини Home & You працюють в сегментах "середній -", "середній" і "середній +". Розташовуються вони в основному в галереях торгових центрів. Серед покупців багато не тільки регулярних відвідувачів торгових центрів, а й професійних стилістів і дизайнерів по інтер'єру, а також корпоративних клієнтів (власників ресторанів, кафе, невеликих готелів). P>
"Ми плануємо розвиватися у всіх містах з населення понад 150 тис. жителів, як у власних магазинах, так і в партнерських. Ми дуже зацікавлені у співпраці на основі франчайзингу з професійними ритейлерами на Україні, але відкриття власних магазинів також є важливою складовою стратегії розвитку на Україні. Перспективи розвитку франчайзингової мережі в Україні - величезні, і звичайно ж ми хочемо цей шанс використати. Власні магазини в основному будуть відкриватися у великих містах-мільйонниках, насамперед у Києві. Але якщо до нас звернеться професійний рітейлер, який володіє привабливою торговельною площею в Києві або іншому великому місті, ми обов'язково розглянемо можливість співпраці", - розповів про подальші плани розвитку мережі в Україні Олександр Мороз.
читати статті
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...