Тепер стратегія торговельної мережі "Наш Край" у системі франчайзингу передбачає більше індивідуальних комунікацій з кожним із партнерів. Для цього був створений спеціальний відділ для роботи з франчайзі. В рамках внесених змін у комунікаціях з партнерами будуть чітко виділені два напрямки: загальнонаціональна маркетингова діяльність і локальний регіональний підхід в рекламних кампаніях.
"Оскільки всі наші магазини віддалені від центрального офісу, раніше було трохи важко забезпечити повний контроль і допомогу для кожного магазину і кожного партнера. Тепер в компанії спеціально для цього створений окремий відділ, який окремо працює з кожним франчайзі", - розказала порталу Franchising.ua Мирослава Лєснік, маркетолог відділу розвитку франчайзингової мережі "Наш Край".
В рамках програми франчайзингу мережа "Наш Край" надає постійне сприяння в підготовці маркетингової стратегії - правильний вибір цільової аудиторії, впровадження і виконання всіх корпоративних стандартів. У всіх стратегічних аспектах акцент буде зроблено на щоденні комунікації по кожному об'єкту франчайзі, а також щомісячні аудити з вивченням і вирішенням питань, що виникають, які стосуються діяльності торгового закладу, попиту покупців, конкурентного середовища. Виходячи з цього, розробляється рекламна кампанія під кожен магазин індивідуально.
"Ми готуємо стратегію акції, макетуємо всю рекламну продукцію, розробляємо декілька сценаріїв проведення заходу, детальні інструкції з проведення підготовчих робіт, а франчайзі вже втілюють їх на місці. Крім того, регіональну рекламу ми залишаємо у виконанні франчайзі. Він підбирає варіанти з доступних в регіоні засобів масової інформації і носіїв. Але у нас, як у франчайзера є основні вимоги, яких повинен дотримуватися франчайзі у своїй рекламній діяльності. Наскільки вони дотримуються цих вимог - строго контролюється центральним офісом мережі "Наш Край". Робота з національною мережею дозволяє нашим партнерам отримати ряд переваг: вони можуть розраховувати на лояльне ставлення і групові знижки постачальників товарів, устаткування і послуг - чого не може отримати кожен окремий магазин", - пояснила Мирослава Лєснік.
На умовах франчайзингу в мережі "Наш Край" працює на сьогодні 35 магазинів, загалом нараховується 58 супермаркетів. Згідно річного плану, у 2010-му має відкритися 10 нових франчайзингових супермаркетів. 3 з них вже запущено, у липні відкриється магазин у місті Самбір Львівської області. Поповниться і власна мережа: також у липні почне працювати новий "Наш Край" у Києві.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...