Компанія Nokian Tyres визначила для себе цілі з розвитку мережі - мати більше 700 шинних центрів до кінця 2010 року. На сьогоднішній день в мережу Vianor входить вже 642 торгових точки в усьому світі, 471 з яких є партнерськими і працюють на умовах франчайзингу, а 171 шинний центр знаходиться у власності концерну. Мережа Vianor працює в 19 країнах, найбільш широко вона представлена в країнах Скандинавії, Росії та Україні. У нашій країні налічується вже більше 80 шинних центрів, всі вони є франчайзинговими.
Компанія відзначає цього року стабілізацію рівня попиту на шини, його відновлення після кризи. "Буря пройшла, але це ще не спокійне плавання. Як і очікувалося, попит на ключових ринках Nokian Tyres почав відновлюватися; наші продажі і прибуток покращилися, як планувалося. Продажі літніх шин на наших ключових ринках різко зросли завдяки перемогам шин Nokian Hakka в тестах кількох автомобільних журналів. Операційний прибуток збільшився в результаті поліпшеної продуктивності, більш низьких порівняно з минулим роком цін на сировину і сприятливих змін курсів основних валют.
Наш портфель замовлень поліпшується, і в 2010 році у нас буде хороша можливість підняти продажі та прибуток, а також отримати серйозний грошовий потік з операцій. Друга половина року з її зимовими продажами буде вирішальною для результатів Nokian Tyres. Продажі будуть підтримані поступово відновлюваною економікою на наших ключових ринках і скромними залишками на складах наших дистриб'юторів після минулої зими.
Зростання цін на сировину є певним ускладненням другої половини року. Наша мета - ще більш поліпшити асортимент продукції, і, незважаючи на непросту цінову середу, ми будемо змушені підвищити ціни на 2-6% у липні, щоб захистити маржу", - повідомив Президент та Генеральний директор концерну Nokian Tyres Кім Гран.
Чисті продажі концерну Nokian Tyres в січні-березні 2010 року склали 183,8 млн євро (155,6 млн євро за результатами першого кварталу 2009 року), показавши зростання на 18,1% в порівнянні з аналогічним звітним періодом минулого року. Консолідовані продажі Росії і країн СНД виросли на 3,1% і складають 25,9% (29% у першому кварталі 2009 року) від загальних продажів концерну. Чистий прибуток за перший квартал цього року склав 20,1 млн євро (-10,4 млн євро в січні - березні 2009 року).
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?