Невідома доля одного зі значних гравців ринку у сфері стріт-фуду - компанії "Рум’яночка". Торговельні точки з однойменними вивісками гарячу випічку більше не продають і зосередилися на іншому асортименті, продавці причини тому пояснити не можуть. Редакція порталу протягом декількох місяців намагалася з’ясувати ситуацію та поспілкуватися з власниками. Однак, марно: телефони компанії або не відповідають, або взагалі вже не дійсні.
Колись, в ті часи, коли ринок стріт-фуду ще тільки-но починав формуватися в Україні, один з партнерів Форнетті, продаючи гарячу випічку, був дуже не задоволений якістю продукції. Не довго думаючи, підприємливий бізнесмен організував власне виробництво гарячих слоєк, що нібито кардинально відрізнялися від випічки старшого угорського брата. Чи батька? Так з’явилася на світ у 2006 році компанія "Рум’яночка". Власники, наголошуючи на відмінній якості своєї продукції, ззовні так схожої на Форнетті, почали розвиток франчайзингової мережі.
Мережа розширювалася надзвичайно швидко. Нові "Рум’яночки" з’являлися щотижня. Торговельні точки працювали не лише в столиці, але й в регіонах України. На кінець минулого року їх вже налічувалося більше 100, причому половина в Києві, половина в інших містах. Однак, 2010 рік, здається, скоригував розвиток: деякі торговельні точти взагалі зникли, деякі продовжують працювати вже без гарячої випічки.
"Можна відзначити, що зараз через кризу дійсно стало працювати досить важко. Тим більше зараз не сезон, попит на продукцію дуже сильно впав. Ми всіляко намагаємося підтримувати партнерів, щоб допомогти їм втриматися на плаву", - розказувала у грудні 2009 року Руслана Апалькова, керуюча мережею. Видно, вже тоді справи в компанії почали погіршуватися.
Інші компанії, що продають гарячу випічку, про банкрутство поки-що не думають. Форнетті вже охопила всі регіони, мережа нараховує більше 500 точок, на досягнутому компанія зупинятися не збирається. Теж саме й в інших: Чудо Піч - понад 200 точок, Гаряча штучка - більше 100, також активно розвивають мережі Енджой та Наминайко.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...