Перший франчайзинговий фірмовий рибний магазин "Дон Маре" "Українська Східна Рибна Компанія" відкрила в кінці минулого року в Харкові. З огляду на успішність його роботи, компанія має намір активно далі розширювати франчайзингову мережу. Протягом цього року планується відкрити магазини ще в трьох-чотирьох містах країни.
"У нас є вже і підписані договори, і домовленості. Основні труднощі зараз - підбір відповідного приміщення для магазину. А ніша ця на українському ринку як і раніше вільна. Нашими конкурентами на сьогодні є лише рибні відділи у великих супермаркетах, але я б не сказав, що це - прямі конкуренти. Магазин "Дон Маре" у Харкові споживачі сприйняли надзвичайно добре, принаймні про це свідчить статистика продажів. Тому що дійсно споживачу подобається такий формат магазину, йому подобається обслуговування, те, як представлений товар, як можна його вибрати", - розповів координатор проекту "Дон Маре" Руслан Коротков.
Концепція рибного магазину "Дон Маре" передбачає два формату магазину: гастроном на площі 50-100 кв.м. і супермаркет площею 200-400 кв.м. Окупність гастроному - від 12 місяців, супермаркету - від 24.
"Українська Східна Рибна Компанія" - найбільший український імпортер риби і морепродуктів, а також виробник готової рибної продукції під ТМ "UFC". Співпраця з підприємцями на умовах франчайзингу початку в кінці 2009 року, відкривши перший фірмовий магагазін "Дон Маре" в Харкові.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...