Компанія AMF, що розвиває мережу меблевих магазинів Mebelini, збирається ввести цього року новий формат фірмових магазинів, площа яких складатиме до 1000 кв.м. Як пояснив порталу Franchising.ua начальник відділу "форматні магазини" Компанії AMF Вадим Ягодка, це обумовлено розширенням асортименту товарів та розвитком нових напрямків діяльності. Тепер у Mebelini представлятимуться готові інтер’єрні рішення, для того щоб клієнт, відвідуючи магазин, міг легко уявити, як все це виглядатиме у нього вдома. Крім того, асортимент магазинів нового формату поповниться різноманітними аксесуарами для створення домашнього затишку.
"У 2010 році AMF сконцентрується на розвитку нового напрямку - готових інтер'єрних рішень і модульних систем для житлового сегменту. Меблева франшиза Mebelini стане одним з інструментів просування цього проекту. Саме в Mebelini можливо буде найбільш якісно і повно представити для споживача нові колекції і весь потенціал проекту. Якщо сьогодні Mebelini - це 150-200 кв.м, то в новому форматі магазини будуть до 1000 кв.м, також до асортименту додасться домашній сегмент товарів", - розказав Вадим Ягодка.
На сьогоднішній день працює 17 франчайзингових магазинів Mebelini, один з яких - в Росії у місті Барнаул. Цього року компанія планує відкрити магазини у таких містах, як Донецьк, Дніпропетровськ та Харків, а також у Києві. Перший з них відкриється вже у березні у Дніпропетровську.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...