У 2009 році Народна мережа вікон "Окошко" продовжувала активно розвиватися. За підсумками минулого року вона збільшилася на 29 нових салонів, були відкриті ще 9 заводів у різних областях України. Таким чином на сьогоднішній момент мережа "Окошко" складається з 166 салонів, що працюють в 40 містах країни.
"Цього року ми плануємо відкривати більше заводів і салонів. І найголовніше - ми хочемо запропонувати ринку новий рівень франчайзингу, якого не бачила ще й закордонна аудиторія. Презентацію нового підходу ми плануємо провести наприкінці січня 2010", - розповів порталу Franchising.ua директор компанії "Окошко" Данило Довбун.
Велику увагу в минулому році компанія приділила якісному рівню підтримки франчайзі: були введені антикризові умови для партнерів, згідно з якими роялті було відсутнє. Не буде його і в першій половині 2010 року.
"Криза - це як хвороба через запущене здоров'я. А яка головна задача під час діагностування захворювання? Усунення причин і стабілізація стану. Тому, 2009 рік - це був рік стабілізації. Але при цьому мережа "Окошко" росла в 2009 році за кількістю салонів, і за якістю запропонованого асортименту ", - розповів Данило Довбун.
Народна мережа вікон "Окошко" представлена також і в Білорусі. Цього року там був запущений завод, який тепер дозволяє забезпечити оперативність виконання замовлення. За словами Данила Івановича, з моменту випуску власних профільних систем компанії став цікавий ринок Росії. Він стверджує, що народного профілю з конкурентоспроможною якістю навіть у порівнянні з відомими німецькими профілями немає і в Росії.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...