Окошко запропонує новий франчайзинг

Четвер
14.01.2010
Наприкінці січня компанія "Окошко" збирається представити ринку новий рівень франчайзингу
 

У 2009 році Народна мережа вікон "Окошко" продовжувала активно розвиватися. За підсумками минулого року вона збільшилася на 29 нових салонів, були відкриті ще 9 заводів у різних областях України. Таким чином на сьогоднішній момент мережа "Окошко" складається з 166 салонів, що працюють в 40 містах країни.

"Цього року ми плануємо відкривати більше заводів і салонів. І найголовніше - ми хочемо запропонувати ринку новий рівень франчайзингу, якого не бачила ще й закордонна аудиторія. Презентацію нового підходу ми плануємо провести наприкінці січня 2010", - розповів порталу Franchising.ua директор компанії "Окошко" Данило Довбун.

Велику увагу в минулому році компанія приділила якісному рівню підтримки франчайзі: були введені антикризові умови для партнерів, згідно з якими роялті було відсутнє. Не буде його і в першій половині 2010 року.

"Криза - це як хвороба через запущене здоров'я. А яка головна задача під час діагностування захворювання? Усунення причин і стабілізація стану. Тому, 2009 рік - це був рік стабілізації. Але при цьому мережа "Окошко" росла в 2009 році за кількістю салонів, і за якістю запропонованого асортименту ", - розповів Данило Довбун.

Народна мережа вікон "Окошко" представлена також і в Білорусі. Цього року там був запущений завод, який тепер дозволяє забезпечити оперативність виконання замовлення. За словами Данила Івановича, з моменту випуску власних профільних систем компанії став цікавий ринок Росії. Він стверджує, що народного профілю з конкурентоспроможною якістю навіть у порівнянні з відомими німецькими профілями немає і в Росії.