Продукція, представлена у фірмових магазинах Yellow&Blue, орієнтована на преміум-сегмент споживачів. Це одяг від таких відомих українських дизайнерів, як Вікторія Гресь, Олександр Залєвський, Ольга Громова, Наталя Глазкова, Земскова-Ворожбіт. Колекційний ряд Yellow&Blue нараховує загалом 8-10 дизайнерів: 4-5 постійних та експериментальні колекції. Одяг створюється разом з дизайнерами на базі фабрики компанії обмеженим тиражем – до 100 одиниць в партії, після чого модель "закривається".
Франчайзинговий розвиток компанія почала у 2007 році. На сьогоднішній день мережа об’єднує три магазини, з яких два франчайзингових у Дніпропетровську та Львові та один власний у Донецьку. Зараз ведуться переговори із Запоріжжям та незабаром почнуться із підприємцями з Харкова, крім того є зацікавленість в Одесі. Цього року компанія ставить для себе метою відкриття трьох-чотирьох франчайзингових магазинів.
"Насправді мультибрендових магазинів, що представляють на українському ринку одяг від українських дизайнерів, дуже мало, трохи краща ситуація з монобрендовими магазинами. В нас єдина цінова політика по всій мережі, та іноді одяг в наших магазинах навіть дешевший, ніж той самий у фірмовому магазині певного дизайнера. В регіонах подекуди представлені монобренди тієї ж Оксани Караванської чи Анни Бублік, але далеко не всюди, тому перспективи відкриття магазинів з таким асортиментом достатньо великі", - розказав порталу Franchising.ua директор мережі магазинів Yellow&Blue Євген Прибега.
Для відкриття магазину необхідно близько $25.000. Окупність проекту складає півтора-два роки. Паушальний внесок - $3.000.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс