Як повідомлялося раніше, наприкінці серпня міжнародна туристична компанія TUI Travel, яка є офіційним туроператором Євро-2010, і російська інвесткомпанія S-Group придбали 75% турфірми "Вояж-Київ". У результаті керівництвом було заплановано, що мережа турагенцій "Галопом по Європах" в 2010 році буде перейменована в TUI Travel. Тепер під новим корпоративним брендом TUI Ukraine ведеться робота зі створення нових продуктів і каналів збуту. Зараз компанія TUI Ukraine офіційно оголосила про старт формування франчайзингової мережі "TUI турагенція - Галопом по Європах".
"Початок роботи спільного підприємства відкриває нові можливості для українських туристичних агенцій. Своїм партнерам TUI Ukraine зможе запропонувати, в першу чергу, новий продукт і ексклюзивні готелі. Частково робота була розпочата ще в 2009 році, але до літнього сезону-2010 ми зможемо запропонувати розширений асортимент, який буде відповідати найвищим європейським стандартам. Планується впровадження нових бонусних та мотиваційних програм, Інтернет-технологій та багато чого іншого", - розповіла про нововведення в роботі турагенцій компанії Юлія Падей, начальник відділу реклами та маркетингу мережі турагенцій "Галопом по Європах".
Заплановано, що компанія буде і надалі активно розвивати франчайзинг. Всі агенції "Галопом по Європах", що працюють в Україні, будуть реорганізовані в мережу турагенцій TUI. А з грудня 2009 починається фаза активних переговорів з незалежними агенціями - потенційними франчайзі, які хочуть приєднається до мережі TUI.
"Ми як і раніше відкритті до спілкування з тими, хто хоче відкрити турагецію з "нуля". Їм ми зможемо запропонувати "готовий бізнес під ключ". Тим більше, що 2010 рік - ідеальний варіант для старту туристичного бізнесу у партнерстві з компанією TUI. Навесні планується потужна рекламна кампанія із залученням значних фінансових бюджетів, спрямованих на популяризацію міжнародного бренду на території України. Крім роботи під брендом TUI, використання передових технологій компанії, а також якісного туристичного продукту та широкого асортименту турів, ми зможемо запропонувати нашим партнерам вигідні фінансові умови: гнучку схему оплату роялті, підвищену комісійну винагороду тощо. До того ж, до 1 квітня 2010 року будуть діяти спеціальні умови щодо вступу в мережу", - розповіла Юлія Падей.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?