Як повідомлялося раніше, наприкінці серпня міжнародна туристична компанія TUI Travel, яка є офіційним туроператором Євро-2010, і російська інвесткомпанія S-Group придбали 75% турфірми "Вояж-Київ". У результаті керівництвом було заплановано, що мережа турагенцій "Галопом по Європах" в 2010 році буде перейменована в TUI Travel. Тепер під новим корпоративним брендом TUI Ukraine ведеться робота зі створення нових продуктів і каналів збуту. Зараз компанія TUI Ukraine офіційно оголосила про старт формування франчайзингової мережі "TUI турагенція - Галопом по Європах".
"Початок роботи спільного підприємства відкриває нові можливості для українських туристичних агенцій. Своїм партнерам TUI Ukraine зможе запропонувати, в першу чергу, новий продукт і ексклюзивні готелі. Частково робота була розпочата ще в 2009 році, але до літнього сезону-2010 ми зможемо запропонувати розширений асортимент, який буде відповідати найвищим європейським стандартам. Планується впровадження нових бонусних та мотиваційних програм, Інтернет-технологій та багато чого іншого", - розповіла про нововведення в роботі турагенцій компанії Юлія Падей, начальник відділу реклами та маркетингу мережі турагенцій "Галопом по Європах".
Заплановано, що компанія буде і надалі активно розвивати франчайзинг. Всі агенції "Галопом по Європах", що працюють в Україні, будуть реорганізовані в мережу турагенцій TUI. А з грудня 2009 починається фаза активних переговорів з незалежними агенціями - потенційними франчайзі, які хочуть приєднається до мережі TUI.
"Ми як і раніше відкритті до спілкування з тими, хто хоче відкрити турагецію з "нуля". Їм ми зможемо запропонувати "готовий бізнес під ключ". Тим більше, що 2010 рік - ідеальний варіант для старту туристичного бізнесу у партнерстві з компанією TUI. Навесні планується потужна рекламна кампанія із залученням значних фінансових бюджетів, спрямованих на популяризацію міжнародного бренду на території України. Крім роботи під брендом TUI, використання передових технологій компанії, а також якісного туристичного продукту та широкого асортименту турів, ми зможемо запропонувати нашим партнерам вигідні фінансові умови: гнучку схему оплату роялті, підвищену комісійну винагороду тощо. До того ж, до 1 квітня 2010 року будуть діяти спеціальні умови щодо вступу в мережу", - розповіла Юлія Падей.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?