Zooлогія виросла кількісно і якісно

Понеділок
14.12.2009
На кінець року мережа компанії об’єднує вже 32 магазини, більшість з яких - франчайзингові
 

Zooлогія - мережа фірмових зоомагазинів, орієнтованих на преміум-сегмент споживачів та покупців середнього достатку, в асортименті - ветпрепарати, косметика для тварин, іграшки і аксесуари, клітки. Наприкінці осені в Дніпропетровську відкрився черговий власний магазин Zooлогія - вже четвертий в місті. Мережа компанії на території об’єднує на сьогоднішній день вже 32 магазини, з яких 26 – франчайзингові. Zooлогія представлена у всіх містах-мільйонниках, окрім Одеси. У багатьох містах відкрито по декілька фірмових магазинів.

"Для нас цей рік був дуже мудрим, бо ми переглянули рішення та доцільність всіх наших дій. Ми дуже виросли не лише кількісно, а саме якісно. Так, наприклад, наша компанія покращила асортимент, що пропонується клієнтам у фірмових магазинах Zooлогія. На наступний рік в нас дуже амбітні плани: це рік Тигру, він - володар тварин. Ми розраховуємо зробити гарний приріст у кількості франчайзингових магазинів – вже сьогодні ведеться достатньо багато переговорів. І зараз ми ставимо для себе метою п’ять франчайзингових магазинів у 2010 році і необмежену кількість власних", - поділилася планами керівник розвитку мережі зоомагазинів Zooлогія Катерина Барбуль.

Щодо кількості магазинів на місто компанія має особливі власні розрахунки обсягу ринку, тому разом з франчайзі аналізує можливість відкриття в кожному конкретному випадку. Мережа магазинів представлена трьома форматами. "Zooлогія" - це зоомагазини із стандартним асортиментом площею від 100 кв.м, "Zooлогія mini" - від 50 до 100 кв.м, "Aqua Zooлогія" – це аквагалерея.