Компанія "Кардинал" займається розробкою широкого асортименту віконних карнізів вже дев’ять років. Спочатку фірмові магазини компанії працювали під назвою "Кардинал", потім було прийнято рішення створити нову торговельну марку "Ваш Карниз", надалі працювати вже під нею і розвивати франчайзингову мережу фірмових магазинів.
"Ми прийняли рішення розвиватися по франчайзингу, тому що це зручний оптимальний зараз спосіб розвитку мережі, який дає можливість суттєвим великим обсягом продукції вийти на ринок під своєю торговельною маркою і зробити якісний крок вперед в розвитку. Ми плануємо, що найближчим часом в кожному обласному центрі будуть магазини під торговельною маркою "Ваш Карниз", і наступного року ми хотіли б, щоб їх було вже як мінімум з десяток," - розказав порталу Franchising.ua заступник директора компанії "Кардинал" Юрій Бердніков.
Готуються до відкриття два магазини "Ваш Карниз" в Києві та в місті Долина Івано-Франківської області. Також компанія веде переговори у Рівному, Луцьку, Вінниці, Івано-Франківську. В Україні майже у всіх обласних центрах працює більше 25 власних магазинів, але вони поки що мають назву "Кардинал", надалі здійснюватиметься їх ребрендінг.
Крім того компанія налаштована на вихід на ринки таких країн як Росія, Білорусь, Казахстан, в тому числі і на умовах франчайзингу. "Найбільш цікавим для нас, звичайно, було б знайти на території цих країн регіональних партнерів, які б займалися розвитком мережі там. Але ми готові розглядати будь-які пропозиції співпраці та підходити до цього диференційовано. Буквально місяць тому ми почали роботу над цим, зараз адаптуємо, готуємо нашу пропозицію", - сказав Юрій Бердніков.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...