На сьогоднішній день мережа компанії "Віконда" об’єднує вже 120 франчайзингових салонів в 90 населених пунктах країни. Один власний салон - шоу-рум для партнерів - працює в Кривому Розі. У 2009 році було відкрито 85 салонів-магазинів, до Нового року запрацюють ще 13.
"Перспективи розвитку охоплюють не лише кількісні показники, а й показники якості. Підвищення рівня сервісу та обслуговування у фірмових салонах здійснюється шляхом стимулювання роботи менеджерів-консультантів. У плани відділу розвитку входить проведення акцій і заходів, спрямованих на забезпечення гідного рівня обслуговування, підвищення лояльності клієнтів, стимулювання обсягів продажу. Також передбачені соціально-орієнтовані акції, які проходитимуть в містах присутності ТМ "Віконда". Розроблено особливу програму, що передбачає всебічну підтримку і допомогу діючим франчайзинговим салонам у вирішенні питань, пов'язаних з організацією та розвитком бізнесу франчайзі", - розповів Денис Михайлов - керівник відділу розвитку ТОВ "Віконда".
Франчайзингові салони "Віконда" з’вляються не лише у великих містах, але й містечках та селищах. Тільки цієї осені відкрились більше 20-ти точок, останні з яких у таких населених пунктах, як Новоукраїнка, Коростишів, Мукачево, Калуш, Надвірна, Лозоватка, Керч, Чорнобай, Чернівці, Пирятин, Решетилівка, Зеленодольск та інші. Найбільш розвинена мережа у південних та центральних регіонах країни.
Для відкриття фірмового салону "Віконда" необхідно близько 15.000 грн. Паушальний внесок та роялті у системі відсутні. Компанія обіцяє окупність точки за період від 3-х місяців.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...